ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT

Comments

You must be Logged in to post a comment

  • It's polite to trim. Also, if you don't trim don't expect everyone else to be perfectly manicured.

    Submitted by Anonymous on Aug 17, 09 at 11:04am
  • Your mom is just a euphemism that I use, 9:44

    Submitted by Anonymous on Aug 17, 09 at 10:48am
  • 9:44, I thought that was just a euphemism fat people used.

    Submitted by Anonymous on Aug 17, 09 at 10:31am
  • Tell him that he needs to do the ol' Belgian trim

    Submitted by Anonymous on Feb 24, 10 at 12:11pm
  • This is Ron Burgundy. Stay classy Seattle!

    Submitted by TheNewRule on Jan 31, 11 at 9:57pm
  • if your pussy is shaved I'll eat you

    Submitted by Anonymous on Aug 17, 09 at 4:22pm
  • 422/844 if you have a shaved snatch or big dick ill slurp that shit. gotta admit im more into stank grundlebutter and fromunda cheese tho.

    Submitted by Anonymous on Aug 17, 09 at 11:14pm
  • 4:22 if you're dick is big, I'll blow you.

    Submitted by Anonymous on Aug 17, 09 at 8:44pm
  • 806 let me know when you find the "clitrus" have a feeling it may take you awhile :P hahahaha

    Submitted by Anonymous on Aug 17, 09 at 11:13pm
  • 12:31.. you just made me lose my appetite for lunch

    Submitted by Anonymous on Aug 17, 09 at 12:45pm
  • I don't understand why everyone who has sex on this website is considered to be a hoe.

    Submitted by Anonymous on Aug 17, 09 at 10:03am
  • tell him to shave before you go near that shit

    Submitted by Anonymous on Aug 17, 09 at 10:01am
  • If you read above, there were clearly numerous people that had no idea.

    Submitted by Anonymous on Aug 17, 09 at 3:23pm
  • 1:06: Thank you Ms. Anatomy. I had no idea!

    Submitted by Anonymous on Aug 17, 09 at 3:20pm
  • Wow, 4:22 is so discerning.

    Submitted by Anonymous on Aug 17, 09 at 5:21pm
  • Horse shit. Male bush collects sweat and funk..ALL body hair does. And FYI, a woman's bush is not on the mouth of the cave, in most cases. It is above, on the mons pubis.

    Submitted by Anonymous on Aug 17, 09 at 1:06pm
  • how do you get a guy to trim his shit up? i dont know how to not just be like 'can you at least trim the bush!' it's kinda gross...

    Submitted by Anonymous on Aug 17, 09 at 11:40am
  • Agreed, 10:03, but you probably woudn't be surprised enough to text your friend about a man bush if this wasn't the first time hookin up. So this person in particular is probably a hoe, but not everyone on here is a hoe.

    Submitted by Anonymous on Aug 17, 09 at 10:08am
  • I don't know about anyone else, but there will NEVER be a razor that close to my balls while I'm still alive.

    Submitted by Anonymous on Aug 18, 09 at 11:48am
  • there isn't hair on a penis, it's on the nuts and around the area fools - also, girls give lots of different opinions on this. some are happy when it's all trimmed and neat, others are like "why'd you do that?"

    Submitted by Anonymous on Aug 17, 09 at 11:05am
  • I grow hair on my penis 11:05. Maybe just 30 or so along the shaft until it gets to the pink part. That's liberating. I love anonymity.

    Submitted by Anonymous on Aug 17, 09 at 12:04pm
  • I hope it tickled your nose and made you sneeze during the act.

    Submitted by Anonymous on Aug 17, 09 at 4:21pm
  • A dick with a 70's hairstyle. I'm surprised no one has said it yet, so I will... You stay classy, all you crab rustlers

    Submitted by Anonymous on Aug 18, 09 at 6:15am
  • I know the feeling, its like a thimble sitting on a clown wig.

    Submitted by Anonymous on Aug 18, 09 at 9:19pm
  • Hairy man crotch = manly. Hairy woman crotch = gross. Think of all the icky stuff that can be leaking out of a pussy. It all collects in the bush. Male bush has nothing but crabs

    Submitted by Anonymous on Aug 17, 09 at 12:31pm
  • well what kinda hairstyle does your puss have?

    Submitted by Anonymous on Aug 17, 09 at 4:11pm
  • maybe girls would be more willing to give head if that shit was trimmed...it can be gross enough, we're not trying to floss as well

    Submitted by Anonymous on Aug 17, 09 at 11:11am
  • Does it have sideburns?

    Submitted by Anonymous on Aug 17, 09 at 10:47am
  • the lambchop do with a special suprise

    Submitted by Anonymous on Aug 19, 09 at 12:05am
  • more cushion for the pushin

    Submitted by Anonymous on Aug 17, 09 at 9:44am
  • Haha, that's cuz you prob have a big ole bush!!!

    Submitted by Anonymous on Aug 17, 09 at 9:53am
ADVERTISEMENT