ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT

Comments

You must be Logged in to post a comment

  • Yep. 9:19 confirmed the fakeness.

    Submitted by Anonymous on Aug 10, 09 at 9:24pm
  • Poison control is open 24/7..

    Submitted by Anonymous on Aug 10, 09 at 9:19pm
  • Sounds like time to let Darwin take the wheel.

    Submitted by Anonymous on Aug 11, 09 at 12:55am
  • This could be true. Several poison control centers have had to reduce their hours or close due to budget constraints.

    Submitted by Anonymous on Aug 11, 09 at 2:57am
  • A) sounds like something someone in ottawa / or any 613 would do B) poision control for the 613 IS closed at 2 am in the 613 C) most dish detergent is biodegradable these days.... so it wouldn't matter much

    Submitted by Anonymous on Aug 11, 09 at 2:31pm
  • lmao . me too . and its totally something that she would do .

    Submitted by Anonymous on Nov 9, 09 at 7:19pm
  • i bet its someone from stitty

    Submitted by aidankelly on Jun 4, 10 at 11:23pm
  • Kingston, not Ottawa. I know the person haha.

    Submitted by Anonymous on Nov 9, 09 at 6:59pm
  • We called the number once back in high school because we questioned the edibleness of a picture... I think the number was 1-800-222-1222 or something like that.

    Submitted by Anonymous on Aug 11, 09 at 12:34am
  • autistic fucker? CLASSY, 1:54. kill yourself.

    Submitted by Anonymous on Aug 11, 09 at 2:07am
  • i love the stupid shit 15 year olds put on here

    Submitted by Anonymous on Aug 10, 09 at 9:13pm
  • if poison control is "closed" at 2am then what did you do...? i don't believe this one

    Submitted by Anonymous on Aug 11, 09 at 12:25am
  • It's true I was so coked up I snorted Ajax cuz I was out and poison control was closed... (in sarcastic tone)

    Submitted by Anonymous on Aug 11, 09 at 11:29am
  • PC is always opened..? God, if you're saying this is true, then were we have the relate of a stupid tragic death.

    Submitted by Anonymous on Aug 11, 09 at 6:59am
  • i was at a party once where a girl started drinking bleach....

    Submitted by Anonymous on Aug 10, 09 at 10:01pm
  • 9:19 I thought the same thing...wtf

    Submitted by Anonymous on Aug 10, 09 at 9:20pm
  • REP O TOWNNNNNNNNN whos text is this ?

    Submitted by Anonymous on Aug 11, 09 at 12:38am
  • ^ it could be kingston....

    Submitted by Anonymous on Aug 10, 09 at 11:44pm
  • I bet it was Stittsville.

    Submitted by Anonymous on Sep 4, 09 at 8:08pm
  • Pppppppljp

    Submitted by georrgieherr on Jan 15, 12 at 6:33pm
  • Thats hillarious. Ottawa parties hard.

    Submitted by Anonymous on Aug 12, 09 at 6:40pm
  • shut up its funny. half the texts on the site are fake, its still hilarious

    Submitted by Anonymous on Aug 11, 09 at 12:35am
  • Who let the autistic fucker have alcohol???!!? Its not the same as "haha dude, let's give your dog beer, how many brewski's before he passes the fuck out?!"

    Submitted by Anonymous on Aug 11, 09 at 1:54am
  • Haha thats a epic fail.

    Submitted by Anonymous on Aug 10, 09 at 9:19pm
ADVERTISEMENT