You must be Logged in to post a comment

  • 78 76
    Submitted by Anonymous on Jul 24, 09 at 10:10am

    Dear God. Only in the 'ville.

  • 62 56
    Submitted by Anonymous on Jul 24, 09 at 11:37am

    western virginia sheesh..

  • 58 59
    Submitted by Anonymous on Jul 23, 09 at 6:40pm

    Lmao 6:25. Did you really want us calling an attorney Izyk Edward J in Oswego, New york?

  • 61 72
    Submitted by Anonymous on Jul 24, 09 at 2:14am

    haha every one, someone posts "first" and then is followed by like 4 people who say "who fuckin cares blah blah gahhh". you all should shut the hell up

  • 60 73
    Submitted by Anonymous on Jul 24, 09 at 12:17am

    10:10 - not farmville....

  • 58 69
    Submitted by Anonymous on Jul 23, 09 at 6:42pm

    Ohhhhh yeah, if it were a Special K dress then I would be in.

  • 61 78
    Submitted by Anonymous on Jul 24, 09 at 1:01am

    I am 12 and what is this?

  • 57 73
    Submitted by Anonymous on Jul 23, 09 at 10:14pm

    Mmmmmm....and she can pee on me.....that shit is just too damn hot.

  • 60 83
    Submitted by Anonymous on Jul 23, 09 at 6:34pm

    Oh dear. Hell future, indeed.

  • 59 82
    Submitted by Anonymous on Jul 23, 09 at 8:01pm

    I'm waiting for some 40 year old hag that lurks on TFLN to start defending this. "oh us girls are allowed to have our fun too!"

  • 56 77
    Submitted by Anonymous on Jul 23, 09 at 6:40pm

    Red dress rocks, like the Special K ads. Classy.

  • 59 85
    Submitted by Anonymous on Jul 28, 09 at 12:27am

    i cant wait to be her...

  • 48 64
    Submitted by Anonymous on Jul 23, 09 at 5:42pm

    hey 5.32 why dont you fuck off

  • 58 85
    Submitted by Anonymous on Jul 23, 09 at 5:53pm

    Who the fuck cares if your first?

  • 54 80
    Submitted by Anonymous on Jul 23, 09 at 10:10pm

    the big 434. doesn't surprise me. i would expect something like that in farmville...

  • 45 64
    Submitted by Anonymous on Jul 23, 09 at 7:04pm

    i bet that bitch was on some special k

  • 47 70
    Submitted by Anonymous on Jul 24, 09 at 12:00am

    i think that 40 yr old that was spotted was my dad. is that bad?

  • 44 65
    Submitted by Anonymous on Jul 24, 09 at 3:07am

    First!!! 2:14 Who fuckin cares??

  • 50 77
    Submitted by Anonymous on Jul 23, 09 at 8:04pm

    hey 8:01 all those women are on another text defending their periodstain panties, they will be here soon

  • 50 78
    Submitted by Anonymous on Dec 1, 09 at 12:14am

    i feel that this happened in danville...i also feel that i may know who it was...

  • 51 80
    Submitted by Anonymous on Jul 23, 09 at 6:05pm

    why not the one two punch?

  • 36 51
    Submitted by Liz90210 on Jun 6, 11 at 1:48am

    Shannon poe?

  • 53 88
    Submitted by Anonymous on Jul 24, 09 at 1:32am

    oh us girls are allowed to have our fun too!

  • 26 41
    Submitted by stormorphan on Dec 6, 11 at 5:07pm

    Ya know.. They never said it was a forty year old WOMAN in a red dress..

  • 43 79
    Submitted by Anonymous on Jul 23, 09 at 10:50pm

    6:40... U need to get laid. R u that desperate that u would call the number?

  • 43 81
    Submitted by Anonymous on Jul 25, 09 at 7:56pm

    if you gotta pee....you gotta pee

  • 45 86
    Submitted by Anonymous on Jul 23, 09 at 5:40pm

    haha my future tooo.

  • 43 83
    Submitted by Anonymous on Jul 25, 09 at 9:29pm

    lol. i go to school in west virginia, but i live in Philly, and man on man, never have i seen so many people whip their vags or dicks out and pee where ever they are.... crazy drunks.

  • 45 87
    Submitted by Anonymous on Jul 23, 09 at 6:25pm

    hey first guy, 516 315 9093. im Erin and im expecting a call:)

  • 41 83
    Submitted by Anonymous on Jul 23, 09 at 6:36pm

    Totally not my future, I wouldn't be caught dead in a red dress, blue maybe, but not red.

  • 39 90
    Submitted by Anonymous on Jul 24, 09 at 5:31am

    thats some serious ambition...

  • 40 97
    Submitted by Anonymous on Jul 23, 09 at 11:06pm

    Oh, us girls are allowed to have our fun too!