Have some text gold?

Comments

You must be Logged in to post a comment

  • Supooku! I do it too!

    Submitted by Anonymous on Jun 28, 09 at 4:44pm
  • Rarely do I shit anymore without sudoku. The same goes for dipping. Should I call it the "Poo Chew Sudoku"?

    Submitted by Anonymous on Jun 29, 09 at 1:00am
  • fuck you guys, the best thing is smoking a mini bong on the can. that shit is the best.

    Submitted by Anonymous on Jun 29, 09 at 2:32am
  • Someone shares my secret shame!

    Submitted by Anonymous on Jun 30, 09 at 2:45am
  • I never shit with out sudoku. I have it on my phone. At first I was shy about doing it in public places and now I'm like hell yeah bring on the sudopu.

    Submitted by Anonymous on Jun 29, 09 at 5:03am
  • It truly is a great combination

    Submitted by BigBerger on May 8, 10 at 10:10pm
  • THIS IS TRUE AND SO SATISFYING

    Submitted by Anonymous on Jun 30, 09 at 6:20pm
  • I have sudoku and word puzzles next to the toilet, and it is outstanding

    Submitted by Anonymous on Jun 28, 09 at 4:27pm
  • I agree completely, and thanks to Zune, I can SuDoKu, listen to music, AND poop all at the same time.

    Submitted by 612Weller on Feb 3, 10 at 6:01pm
  • Used to all the time. Now ken-ken (mathdoku) is my favorite.

    Submitted by Anonymous on Jun 30, 09 at 4:59pm
  • you obviously haven't had a poo chew. dipping while taking a shit is amazing.

    Submitted by Anonymous on Jun 28, 09 at 6:02pm
  • do it all the time ha

    Submitted by Anonymous on Jun 28, 09 at 3:59pm
  • i like race myself.....to finish the sodoku b4 im done pooping. i get kinda sad when i cant do it or it was a really fast ppop. June 28, 2009 3:50PM ...........yes girls poop. we are human ya know.

    Submitted by Anonymous on Jun 29, 09 at 5:10pm
  • That's what I'm doing right now!!! God bless the iPod touch!

    Submitted by Anonymous on Nov 15, 09 at 2:23pm
  • Even more satisfying... finishing the sudoku before finishing your poop.

    Submitted by Anonymous on Jun 29, 09 at 12:14pm
  • I've soooo done that. Very satisfying.

    Submitted by Anonymous on Jun 28, 09 at 3:42pm
  • It's a toss up between sudoku and brick breaker

    Submitted by Anonymous on Jun 28, 09 at 10:06pm
  • LOL!!! Sounds like a nerd

    Submitted by werechic on Apr 14, 10 at 5:25pm
  • haha yep. on my iphone... finish easy in 3 minutes and then back to work!

    Submitted by Anonymous on Jun 29, 09 at 1:02pm
  • i hope this wasn't a girl; PLEASE GOD TELL ME GIRLS DON'T POOP

    Submitted by Anonymous on Jun 28, 09 at 3:50pm
  • one of the greatest things ever. tried to play battle shits at the same time.

    Submitted by Anonymous on Jul 13, 09 at 2:03pm
  • 6:02 fucked his father

    Submitted by Anonymous on Jun 28, 09 at 6:51pm
  • I can think of so many more satisfying things.

    Submitted by Anonymous on Jun 28, 09 at 4:05pm
  • i've never been prouder of being from san francisco

    Submitted by Anonymous on Jul 25, 09 at 6:18pm
  • Stay classy, San Francisco.

    Submitted by Anonymous on Jul 6, 09 at 9:22pm
  • Smoking a cig while pooping is better.

    Submitted by Anonymous on Jun 28, 09 at 4:27pm
  • One of the novelties at Jaycar is sudoku toilet rolls; each square is a new game.

    Submitted by Roguebot on Oct 31, 10 at 6:02pm