Have some text gold?

Comments

You must be Logged in to post a comment

  • 216 numbers with do not call. had one. still creeps on me.

    Submitted by Anonymous on Jul 8, 09 at 1:02pm
  • Some providers don't let you block numbers (e.g. T-Mobile). Fortunately the G1 has the capability to send people straight to voicemail.

    Submitted by Anonymous on Jun 27, 09 at 2:50am
  • hahahaha i have like three "do not answer"s in my contact list

    Submitted by Anonymous on Jun 27, 09 at 3:04am
  • I have them listed under Mute, with a silent ringtone tagged to them.

    Submitted by Anonymous on Jun 26, 09 at 10:04pm
  • OH GOD ii THOuGHT ii WaS THe ONLY ONe LOL.. ii NeVeR aNSWeR.. =P

    Submitted by Anonymous on Jun 27, 09 at 2:05pm
  • i have a few 'DNA' numbers but if they keep calling after 3 months they go on the reject call list for my cell

    Submitted by Anonymous on Jun 27, 09 at 9:09pm
  • put them on your 'reject call' list. It's a lot easier that way.

    Submitted by Anonymous on Jun 26, 09 at 7:44pm
  • Everyone has those... join the fucking club.

    Submitted by Anonymous on Jun 26, 09 at 9:03pm
  • i have like eight of those. chill. oh right and--thisisfunnywhy?

    Submitted by Anonymous on Jun 26, 09 at 8:40pm
  • It is all fun and games until they are standing right next to you and call your phone to prove that you have their number and they see what you put them in as.....

    Submitted by Anonymous on Jun 27, 09 at 12:15am
  • I have several of them listed that way, and others I stored just so I wouldn't answer them.

    Submitted by Anonymous on Jun 26, 09 at 9:31pm
  • it is bad. you need to be more creative with the rejects' names.

    Submitted by Anonymous on Jun 26, 09 at 7:57pm
  • Those are my bill collectors, and annoying friends from high school.

    Submitted by Anonymous on Jun 26, 09 at 7:57pm
  • i most definitley have some DO NOT ANSWER contacts in my phone...somehow i always end up answering anyways though haha...can't resist..

    Submitted by Anonymous on Jun 27, 09 at 3:30am
  • Or bill collectors

    Submitted by MissKitKa on Apr 5, 10 at 12:17am
  • I have some labeled with "Do no text" to remind me when I'm drunk.

    Submitted by Anonymous on Jun 26, 09 at 8:08pm
  • It's not weird, but you should eventually tjust answer, and ell them to fuck off and stop calling you if you don't plan on ever talking to them.

    Submitted by Anonymous on Jun 26, 09 at 7:41pm
  • who doesn't have at least one contact with that as it's name in college?

    Submitted by Anonymous on Jun 27, 09 at 2:43am
  • who over the age of 12 tYpEs LikE tHiS?!

    Submitted by Anonymous on Jun 27, 09 at 2:56pm
  • i so do that to guys i'm down with.

    Submitted by Anonymous on Jun 27, 09 at 12:28pm
  • no, i have those too.

    Submitted by Anonymous on Jun 28, 09 at 1:17am
  • hahahahahahahahaha i feel like guys do this alot more than girls do.... just from going thru my guy friends cells and contacts lol.

    Submitted by Anonymous on Jun 27, 09 at 12:49am
  • hahaha - i just found a bunch of those recently. there was a "don't answer" name in there with 5 numbers! i deleted them and will probably regret that soon

    Submitted by Anonymous on Jul 4, 09 at 1:01pm
  • I want a feature to rediect calls from anyone in my DNA list to another random phone number listed in my own DNA list!

    Submitted by Anonymous on Jun 28, 09 at 11:06pm
  • i totally have some, don't worry it's not weird. i told them to stop calling me and they never would. the reject call list is a really good idea

    Submitted by Anonymous on Jun 26, 09 at 7:51pm
  • hahaha, I hope Greg Kerr, whoever he is, reads this site. Maybe then he'll get the message?

    Submitted by Anonymous on Jun 26, 09 at 7:59pm
  • I have a few that are "do no call", and then for those really tempting ones "dont even think about it"

    Submitted by Anonymous on Jun 27, 09 at 1:25am
  • 12:15 --- I've had to change numbers after I leave... haha so fucked up. haha But we all have those lists

    Submitted by Anonymous on Jun 27, 09 at 1:23am
  • LMAO @8:20 But I am so guilty of this

    Submitted by Anonymous on Jun 27, 09 at 12:36am
  • i have those also! its under DNPU

    Submitted by Anonymous on Jun 26, 09 at 11:30pm
  • is it weird that this site posts shitty texts like this

    Submitted by Anonymous on Jun 26, 09 at 8:20pm
  • 8:08- me too!! I wish I could block certain numbers from texting only...and only when I'm drunk

    Submitted by Anonymous on Jun 27, 09 at 2:42am
  • Anyone who knows Greg Kerr has him labeled "Do Not Answer"

    Submitted by Anonymous on Jun 26, 09 at 7:58pm
  • That's not college. That's having harassing bill collectors and telemarketers who slipped past the do-not-call registry.

    Submitted by Anonymous on Jun 27, 09 at 8:40am
  • I'm with 1:25. . .anybody who types "lol it's called college" probably should get cancer and die.

    Submitted by Anonymous on Jun 27, 09 at 1:43am
  • I have a few of those too. It's not weird.

    Submitted by Anonymous on Jun 26, 09 at 7:32pm
  • 1:25 and 1:43 i hear anger management classes are cheap these days

    Submitted by Anonymous on Jun 27, 09 at 2:12am
  • 1:25 - wtf? chill man... someone needs a good fuck to get rid of that tension inside. It'll fuck a person up. Either that, or a bong...

    Submitted by Anonymous on Jun 27, 09 at 1:27am
  • I hope Bill Gates is working on an app that kicks in when any one of you dipfucks types (or thinks) "LOL", and it shoots AIDS virus into your eyes.

    Submitted by Anonymous on Jun 27, 09 at 1:25am
  • Haha! I also have contacts listed that way.

    Submitted by Anonymous on Jun 27, 09 at 12:34am
  • i have a list of Do Not Replies ranging from A-H, M-P, R-T and V. not weird at all

    Submitted by Anonymous on Jun 26, 09 at 11:30pm
  • very very true, this text

    Submitted by Anonymous on Jun 27, 09 at 2:58am
  • i have plenty of those. i also have a few listed as 'Go Back To Bed' bcuz they still try to booty call in the middle of the night and sleep is way more satisfying than they are. It's just easier that way, lol.

    Submitted by Anonymous on Jun 28, 09 at 11:52am