Have some text gold?

Comments

You must be Logged in to post a comment

  • Wow. How many alcoholic teenage whores can you find in one discussion? The answer....alot.

    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 5:50am
  • good to be on the receiving end of a layoff while the whoreass secretary learns my job. they fuck in his office at lunch and don't care who hears them. big tits, mediocrity, and loose morals FTW

    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 1:06pm
  • lmao! same here, what about strip club and smoking out with the owners of the business? hahaha best job ever =)

    Submitted by Anonymous on Jul 10, 09 at 2:56am
  • since when does shots of tequilla automatically mean sleeping with the boss man ?

    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 1:33pm
  • omg that is the best ever!!!!!!!!!! you're not losing ur job anytime soon

    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 4:31pm
  • watch out for when it gets fucked up! my ass is gettin fired cause im not putting out anymore.

    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 3:32am
  • Damn right 5:50... and it is not Job Security, because you'll have to admit to a crime as well... so its a lose-lose, as you'll be jobless and a criminal. And unless you have proof that he purchased the alcohol, he is not responsible for your illegal activities... Pot would even be more stupid to try to pin on a boss. Grow the fuck up!

    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 7:05am
  • thats just like my job hahaha

    Submitted by Anonymous on Jun 10, 09 at 11:42pm
  • Damn, I need a gig like that!

    Submitted by Anonymous on Jun 10, 09 at 11:38pm
  • omg me tooo!! keke lala

    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 2:26am
  • ....... just don't miss work the next day... auto-axe!!!!

    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 11:39am
  • from my past experience your boss is a dumbass, u may as well fuck him and sneak some pics then he's dead in the water.

    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 12:07am
  • classy wilmington, classy.

    Submitted by Anonymous on Jun 29, 09 at 1:36pm
  • that is freaking awesome!

    Submitted by Anonymous on Jun 10, 09 at 10:36pm
  • wow how many idiots can i find in the world that cant spell "a lot" correctly......5:50....the answer is a lot!

    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 7:51am
  • Have sex with him - see what kind of promotion that gets you. ;-)

    Submitted by Anonymous on Jun 10, 09 at 10:27pm
  • i would do the same if i was a whore

    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 2:24am
  • holy shit, i thought i was the only one who does this! yes!! lol

    Submitted by Anonymous on Jun 10, 09 at 10:34pm
  • It's Wilmington. OP here.

    Submitted by Anonymous on Jun 16, 09 at 5:28pm
  • take the shot then smoke a bowl with them now thats job security

    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 1:06am
  • bah! this would be from nc...

    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 12:19am
  • you girls have no self confidence must be to stupid to find a respectable job

    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 4:30am
  • i so agree. this is my job security at the moment

    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 3:04am
  • there are more places in 910 than wilmington.

    Submitted by Anonymous on Jun 16, 09 at 5:22pm
  • good work used to be security enough

    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 8:33am
  • Did this just the other night....

    Submitted by Anonymous on Jun 10, 09 at 10:36pm
  • yup like fanastic j-ville

    Submitted by Anonymous on Jul 2, 09 at 2:01am
  • WOAH I JUST DID THE SAME THING

    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 12:32am
  • Being your boss's pot hookup is also pretty good job security...

    Submitted by Anonymous on Jun 10, 09 at 10:48pm
  • hahaha sooo did i! hah and i work at the ymca.

    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 12:55am
  • whyyyyyy does this make one a whore with no self confidence? my boss is a straight female as am i.....it's just good fun. shit, ahha

    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 2:09pm
  • It's "a lot". You wouldn't say "alittle", would you?

    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 11:24am
  • this has been my exact night a couple times now. including the tequila.

    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 1:42am