You must be Logged in to post a comment

  • 75 66
    Submitted by Anonymous on May 25, 09 at 10:59am

    256:D Go Bama. I live in Harvest, pretty much Huntsville. Who knew something so funny could be posted so close to home?

    • 42 67
      Submitted by gimmeaquicky on Sep 18, 10 at 12:03am

      you live in HUNTSVILLE..\n\nthey climbin in yo windows, snatchin ya people up

  • 77 75
    Submitted by Anonymous on May 21, 09 at 10:42pm

    hahahahahahaha, classic

  • 74 71
    Submitted by Anonymous on May 25, 09 at 5:44pm

    you've been warned about the 205

  • 79 82
    Submitted by Anonymous on May 21, 09 at 4:45pm

    Berton knows karate! -Rux

  • 70 67
    Submitted by Anonymous on Oct 3, 09 at 11:16pm

    i love how people think an area code is only for one place

  • 75 79
    Submitted by Anonymous on May 21, 09 at 5:01pm

    This has all the earmarks of Tuscaloosa...

  • 68 68
    Submitted by Anonymous on Nov 15, 09 at 12:08am

    im from birmingham. it rocks! xD

  • 79 90
    Submitted by Anonymous on May 28, 09 at 2:52pm

    huntsviille whats happenin

  • 73 81
    Submitted by Anonymous on Jul 22, 09 at 6:05am

    wewt for the 256. rollfreakingtide.

  • 57 50
    Submitted by Anonymous on Jul 10, 09 at 2:47pm

    this is the funniest thing ive seen on here lol

  • 71 81
    Submitted by Anonymous on Aug 13, 09 at 12:17am

    i think this is the best tfln i've seen from huntsville on here. yay!

  • 64 67
    Submitted by Anonymous on May 25, 09 at 5:49am

    makes me wish i still had my 256 number so i could get these kind of accidental texts.

  • 78 95
    Submitted by Anonymous on May 21, 09 at 6:26pm

    haha, ill be looking for the rest of the story in the Crimson White or Tuscaloosa News

  • 69 78
    Submitted by Anonymous on May 22, 09 at 12:15pm

    Yay Bham. Represent.

  • 66 74
    Submitted by Anonymous on Jun 9, 09 at 1:22am

    Haha, Birmingham. Represent!

  • 68 79
    Submitted by Anonymous on Nov 11, 09 at 12:50am

    area code 256 is not just huntsville....but you know i'm just sayin.

  • 66 76
    Submitted by Anonymous on May 22, 09 at 9:06pm

    Auburn will fuck you.

  • 68 84
    Submitted by Anonymous on Jan 1, 10 at 12:13pm

    I do love those manners :) War Eagle!

  • 69 86
    Submitted by Anonymous on Aug 7, 09 at 10:19am

    WAR DAMN EAGLE! Huntsville=Cuntsville GO BUCS HAH

  • 65 79
    Submitted by Anonymous on May 21, 09 at 5:04pm

    hahah birmingham knows how to get some revenge

  • 57 64
    Submitted by Anonymous on Jun 10, 09 at 5:41am

    HAHA thats flippin classic

  • 66 82
    Submitted by Anonymous on May 21, 09 at 2:49pm

    wow. the only correspondence my cell # gets for the previous owner is from debt collectors...

  • 65 82
    Submitted by Anonymous on Jan 17, 10 at 9:34am

    Hhh

  • 65 84
    Submitted by Anonymous on May 21, 09 at 3:25pm

    reppin' 256! good job

  • 69 93
    Submitted by Anonymous on May 25, 09 at 1:35am

    lol. i live in birmingham. : )

  • 60 75
    Submitted by Anonymous on May 24, 09 at 12:20am

    bahahaha nice to see b'ham mentioned on the site.

  • 52 61
    Submitted by Anonymous on Jan 17, 10 at 9:35am

    P

  • 65 87
    Submitted by Anonymous on Sep 12, 09 at 12:05am

    Jesus Christ I'm glad I don't have to deal with "Southern Gentlemen" The "Belles" are much better... Hell yes I'm a girl from bama...

  • 63 84
    Submitted by Anonymous on May 22, 09 at 2:22pm

    fabulous - simply fucking fabulous - thanks soooo much

  • 59 77
    Submitted by Anonymous on May 22, 09 at 11:51am

    yesss grew up in 256 now live in 205 :]

  • 66 92
    Submitted by Anonymous on Dec 14, 09 at 3:20am

    Cullman is where its at

  • 42 45
    Submitted by Anonymous on Jun 28, 09 at 12:05pm

    I love that Guy #1 ends up apologizing, and Guy #2 wishes him luck. Manners, manners.

  • 44 49
    Submitted by Anonymous on Jun 26, 09 at 5:55pm

    Scottsboro on lock mo focka. this shit is funnay

  • 56 75
    Submitted by lbair on Apr 1, 10 at 11:10pm

    Yeah 256 that's how we do it

  • 47 58
    Submitted by bama_girl on Mar 18, 11 at 1:07pm

    Roll tide :)

  • 51 66
    Submitted by Anonymous on May 23, 09 at 12:00pm

    Did your girl happen to live at University House in Bham, because we carried a drunk ass girl who couldn't walk or talk up to here apt?

  • 65 94
    Submitted by Anonymous on May 21, 09 at 9:47pm

    This is one of the funniest ones I have read on here!!! SO HILARIOUS

  • 51 67
    Submitted by Anonymous on Jun 12, 09 at 11:58am

    lol, he doesnt even care that the guy just insulted him

  • 63 92
    Submitted by Anonymous on May 21, 09 at 11:53pm

    yellow hammer alabama motherfuckers!

  • 60 89
    Submitted by Anonymous on May 29, 09 at 12:56am

    256, GAD ROCK REP IT.

  • 54 78
    Submitted by Anonymous on May 22, 09 at 7:08am

    Fucking brilliant. xxx

  • 57 85
    Submitted by Anonymous on May 21, 09 at 11:00pm

    everyone at my work just had a pretty hardy laugh at this.

  • 63 98
    Submitted by Anonymous on May 22, 09 at 2:06am

    haha good to see b'ham making it onto tfln!

  • 58 92
    Submitted by Anonymous on May 22, 09 at 4:15am

    ive been to birmingham before, this definitely fits

  • 58 93
    Submitted by Anonymous on May 22, 09 at 2:27am

    This has some idiot at Tuscaloosa written all over it. War Damn Eagle!

  • Submitted by Anonymous on May 21, 09 at 4:19pm

    "that's shot the fuck out" - I might have to use that in life. this one is awesome.

  • 55 89
    Submitted by Anonymous on Jun 7, 09 at 3:00pm

    Huntsville guys, why are we so hostile?

  • 54 91
    Submitted by Anonymous on May 21, 09 at 4:33pm

    ahaha i live in birmingham. this is great.

  • 44 78
    Submitted by Guitarguy12bdr on Apr 25, 10 at 10:32pm

    haha I live in Alabama too! fuck yes I'm the best damn 11 year old ever

  • 51 93
    Submitted by Anonymous on May 24, 09 at 2:59am

    this is the best one everrrr

  • 44 82
    Submitted by Anonymous on Jun 29, 09 at 12:36am

    Decatur where it's greater!!! Woo!!

  • Submitted by Anonymous on May 21, 09 at 3:10pm

    who would have thought I'd see something this funny from so close to home? get that dude in birmingham's general direction!

  • Submitted by Anonymous on May 21, 09 at 3:20pm

    Ahahahaha funniest one yet.