You must be Logged in to post a comment

  • 90 83
    Submitted by Anonymous on May 15, 09 at 5:43pm

    person from 334, i love you.

  • 82 70
    Submitted by Anonymous on May 14, 09 at 6:36pm

    Try typing 2625 Does it come out as cock, anal, or something random like coal?

  • 77 61
    Submitted by Anonymous on May 26, 09 at 12:17pm

    wow. i live in 334. andalusia people rock.

  • 85 84
    Submitted by Anonymous on May 14, 09 at 7:14pm

    hahaha ditto!! i think about that shiv all the time

  • 80 80
    Submitted by Anonymous on May 14, 09 at 6:44pm

    whats econ supposed to be?

  • 72 66
    Submitted by Anonymous on Jun 7, 09 at 10:54pm

    rofl i knew all that :/ how pathetic. i hate getting chubies, too >.<

  • 79 81
    Submitted by Anonymous on May 14, 09 at 6:36pm

    Program your own words in your phone, silly.

  • 80 84
    Submitted by Anonymous on May 14, 09 at 9:32pm

    time to upgrade the phone to full keyboard lol

  • 72 70
    Submitted by Anonymous on May 21, 09 at 6:55pm

    PUPPETS FUCK MY SHIT UP!

  • 69 69
    Submitted by Anonymous on Feb 21, 10 at 1:46am

    lol same problem here.

  • 65 61
    Submitted by Anonymous on Jun 4, 09 at 6:23pm

    just moved to 334 from 815.

  • 73 78
    Submitted by Anonymous on May 14, 09 at 6:48pm

    how sad is it that I knew as I was reading it what all those were meant to be....I text-swear too much

  • 70 76
    Submitted by Anonymous on May 14, 09 at 9:27pm

    cock says coal first and if i hit next it says anal and then cock i also dont get chubi but chuci. haha and i also knew what they all were. silly indeed

  • 67 71
    Submitted by Anonymous on May 15, 09 at 2:05am

    "i think about that shiv all the time" hahahah

  • 71 80
    Submitted by Anonymous on May 16, 09 at 12:15am

    i didnt know they made smartphones without full keypads..........

  • 78 95
    Submitted by Anonymous on May 14, 09 at 7:37pm

    Haha I knew what they were all supposed to be too. XDD I don't text swaer too much, I just text too much. =]

  • 69 78
    Submitted by Anonymous on May 21, 09 at 1:22am

    I guess my niece just got a dirty phone. She was telling a friend something I said, and it tried to turn "My Aunt" into "My Cunt"

  • 71 84
    Submitted by Anonymous on May 15, 09 at 7:33pm

    too funny! I am constantly complaining about my smartphone not "learning" my language. LOL

  • 70 82
    Submitted by Anonymous on May 14, 09 at 11:24pm

    lol My cousin and I call each other Ducking puppy app chubi's all the time...I'm glad somebody else actually gets our text humor lol

  • 70 91
    Submitted by Anonymous on May 14, 09 at 6:45pm

    i agree, whats econ?

  • 66 85
    Submitted by Anonymous on May 14, 09 at 7:44pm

    haha agreed. happens to me all the time and i even knew what all of those were supposed to be.

  • 69 99
    Submitted by Anonymous on May 15, 09 at 10:41am

    ha, pretty brilliant-- "fuck, damn, hell, shit, cunt, pussy"

  • 36 50
    Submitted by YourPathetic on Sep 20, 11 at 9:31pm

    who da fuck has T9 still? I have a beeper message you can de-code: 3638648