You must be Logged in to post a comment

  • 86 64
    Submitted by Anonymous on May 14, 09 at 3:35pm

    my shitty phone does all the same stuff Fuck=duck bitches=chubis in=go if=he and on and on

  • 81 77
    Submitted by Anonymous on May 14, 09 at 11:47am

    my phone does that too!! do smart phones really think HIV is a more commonly typed word than give? annoying as fuck!

  • 74 66
    Submitted by Anonymous on May 14, 09 at 2:54pm

    Fuck isn't even a predicated word in most if any cell phones, its one you have to add, but give is HIV in your phone, Priceless... bahahaha

  • 77 74
    Submitted by Anonymous on May 15, 09 at 2:25am

    also... if you have a blackberry... you can mess with someone by switching all of the words that it recognizes... every time my friend types into her phone "lol" we've switched it to "fuck me"

  • 73 70
    Submitted by Anonymous on May 14, 09 at 12:50pm

    lololol@ all of this. predictive text is horrible and amazing all at the same time.

  • 65 56
    Submitted by Anonymous on May 14, 09 at 11:53am

    hahahah iphone beuat...

  • 63 64
    Submitted by Anonymous on May 14, 09 at 11:13am

    on predictive it puts "in" instead of "go" the number of times i've accidentally asked someone if they "want to in out?"!

  • 54 51
    Submitted by Anonymous on Oct 21, 09 at 12:49am

    I feel weird laughing at this but seriously lol'd. Imagine it, hahaha

  • 65 74
    Submitted by Anonymous on May 14, 09 at 7:33pm

    hilarious..mine does the same too.. mine also double writes some things..ugh..

  • 68 81
    Submitted by Anonymous on May 14, 09 at 2:10pm

    Lack of proofreading before sending, FTL

  • 64 74
    Submitted by Anonymous on May 14, 09 at 12:13pm

    LMAO ... Im sorry but if I got this text I would die of laughter! HA

  • 69 87
    Submitted by Anonymous on May 14, 09 at 2:57pm

    i dont get it... give is 4 letters HIV is 3. maybe hive?

  • 66 83
    Submitted by Anonymous on May 14, 09 at 12:17pm

    My BB types out "Duck" everytime I write out "FUCK" Needless to say my girlfriend was turned off everytime I told her I wanted to "duck" her

  • 53 72
    Submitted by Anonymous on Aug 19, 09 at 6:29pm

    same for ipod lmao and my phone