You must be Logged in to post a comment

  • Submitted by Anonymous on May 12, 09 at 12:56am

    Same way you rent a stripper, or a DJ, or a caterer, I would assume.

  • Submitted by Anonymous on May 12, 09 at 9:28am

    401 area code?? Sounds like PC

  • Submitted by Anonymous on May 11, 09 at 7:11pm

    Renting people...how capitalist.

  • Submitted by Anonymous on May 12, 09 at 12:59am

    party midgets exist. you hire them, they come hang out and drink.

  • Submitted by Anonymous on May 12, 09 at 8:20am

    why rent ...when u can get it for free!? lol

  • Submitted by Anonymous on May 12, 09 at 5:19am

    I wanna get paid to go hang out and drink :(

  • 97 72
    Submitted by Anonymous on May 12, 09 at 8:21am

    what do u do w a rented midget? or anyone u rent? do u put them to work? torture them? make fun? hmmmm...not sure how I feel about this

  • 96 81
    Submitted by Anonymous on May 12, 09 at 12:06am

    how does one go about renting a midget?????

  • 92 77
    Submitted by Anonymous on Jul 3, 09 at 3:42pm

    This does sound like a Rhode Island story. RIC here

  • 98 90
    Submitted by Anonymous on May 12, 09 at 8:21am

    so...do u have to foot the medical bills?!

  • 95 85
    Submitted by Anonymous on May 11, 09 at 7:44pm

    how do you rent a midget?? hahah awesome

  • 86 74
    Submitted by Anonymous on Jul 2, 09 at 2:29pm

    The same shit happened at my buddy's batchelor party... We rented Beetlejuice from the Howard Stern Show... He got wasted and had to be escorted out... good thing we had 3 other "little people" for midget bowling!

  • Submitted by Anonymous on May 29, 09 at 3:22pm

    i go to brown. there are midgets in providence. there are prostitutes in providence. there are cross dressers in providence. And yes. There are cross-dressing, midget prostitutes. I shit you not. I've seen one with my own SOBER eyes. I love you, providence.

  • 85 76
    Submitted by Anonymous on Jun 22, 09 at 1:15pm

    i know him we rented him for a bachelor party dressed like a pirate. He's mad alcoholic. I still have his number 401-662-9690.

  • 96 98
    Submitted by Anonymous on May 13, 09 at 7:32am

    that kind of sounds like the best night ever

  • 89 89
    Submitted by Anonymous on May 17, 09 at 11:39pm

    401 Area cod? sounds like PC.... umm how about sounds like the whole fucking state of rhode island considering thats the only area code RI has. not just providence college.

  • Submitted by Anonymous on May 21, 09 at 3:55pm

    sounds like Vegas you fools. RI does not have rentable midgets. hookers yes. midgets no.

  • 80 89
    Submitted by Anonymous on Jan 3, 10 at 10:06pm

    Off of a caprisun you say?

  • Submitted by Anonymous on Aug 7, 09 at 6:28am

    I can't believe I just googled "rent a midget“

  • 71 81
    Submitted by moop75 on Jul 18, 10 at 2:12am

    Hahaha, wow that's one of the best [tfln] texts I have read! Lol

  • Submitted by Anonymous on May 22, 09 at 8:56pm

    they're funny aren't they.. midgets i mean

  • 38 36
    Submitted by coldfusion167 on Feb 23, 12 at 8:32pm

    I wish I had a midget.