You must be Logged in to post a comment

  • Submitted by Anonymous on May 8, 09 at 12:51pm

    sooo does that mran it was piss or........

  • 89 51
    Submitted by Anonymous on May 7, 09 at 10:15pm

    703? damnnn i live there

  • 93 75
    Submitted by Anonymous on May 16, 09 at 1:32am

    hey i used to live up in no. va. and what are you saying about va

  • 91 79
    Submitted by Anonymous on May 17, 09 at 1:34am

    haha i totally understand 3:31's sentiment...nova is ridiculous

  • 91 80
    Submitted by Anonymous on May 21, 09 at 9:10pm

    lmao u drank piss that suckzzzzz

  • 83 73
    Submitted by Anonymous on Jun 1, 09 at 12:32am

    hmmmm cant u smell the difference????????? u jackass

  • 79 69
    Submitted by Anonymous on Jun 29, 09 at 2:32am

    Smell it before you drink it next time, buddy :D

  • 78 68
    Submitted by JockeyGirl on Mar 28, 10 at 5:11pm

    Wow u stuuuuupid! There's not even lemon gatorade anyway! Stuuupid

  • 85 82
    Submitted by Anonymous on Jul 5, 09 at 5:40pm

    The best part is that I know who this kid is. He's a douche. FTW

  • 91 97
    Submitted by Anonymous on Jun 8, 09 at 8:53am

    The reason I refuse to drink lemon gatorade. =D

  • 82 83
    Submitted by Anonymous on May 9, 09 at 8:09am

    lol gross. I was thinking it was faderade at first but yuck

  • 82 91
    Submitted by Anonymous on May 20, 09 at 2:39am

    the smell didnt get to u jackass? haha

  • 74 77
    Submitted by Anonymous on Dec 1, 09 at 10:51pm

    Dats ma area code boiiiii

  • 75 80
    Submitted by Anonymous on May 13, 09 at 3:31pm

    hahh, it would be a va area code!

  • 67 66
    Submitted by Phantasm on Apr 1, 10 at 11:43am

    lol I used to live there...wasn't too great. But VA FTW!

  • 61 64
    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 9:24pm

    Don't drink it!!! It's anti-freeze

  • 67 85
    Submitted by Anonymous on Jul 28, 09 at 12:52am

    i did that to my brother!!!!

  • 63 91
    Submitted by Anonymous on Jul 15, 09 at 12:32pm

    your a dumbass. you couln't smell the piss??

  • 36 39
    Submitted by JuggaloFreak on May 1, 11 at 11:45pm

    I'd kill sum one lol

  • 60 94
    Submitted by Anonymous on Jan 5, 10 at 1:53pm

    Haha that's my area code

  • Submitted by Anonymous on Aug 29, 09 at 4:08pm

    Lololol I was there!!!!!

  • Submitted by Anonymous on Feb 2, 10 at 11:22pm

    My area code!