Have some text gold?

Comments

You must be Logged in to post a comment

  • they're talking about the food coloring that many bars put into drinks on st. patty's day. drink enough of it, and you may have discolored pee.

    Submitted by sillyrabbit99 on Mar 18, 10 at 3:52pm
  • If your pee is yellow, wouldn't the dye need to be blue to turn the pee green?

    Submitted by Anonymous on Mar 19, 10 at 6:37pm
  • Idk about piss but I deff threw up green.

    Submitted by Jdbrick on Mar 19, 10 at 7:35pm
  • yeah i don't think that's how it works...

    Submitted by hawks777031 on Mar 18, 10 at 3:09pm
  • Lame lame lame. Go take the bridge

    Submitted by greasynig on Mar 18, 10 at 10:34pm
  • @tigers10, you're also a dude, aren't you

    Submitted by twilightsucksass on Sep 1, 10 at 6:46am
  • Results are Inconclusive....Please come again....

    Submitted by Rubes_Carnies on Mar 18, 10 at 3:10pm
  • fake. I'm a nurse and your kidneys don't work like that.

    Submitted by tigers10 on Mar 19, 10 at 7:12am
  • I dunno if drinking green beer will make your pee green, but maybe OP put food coloring right in their pee sample. If so, that's awesome. I would def appreciate that if I was a nurse that had to work on St. Patty's day!

    Submitted by Anonymuos on Mar 18, 10 at 5:15pm
  • Why is everyone so stupid on here. Have you ever head of someone having green dry with them on a day like that and he put it in his pee as a joke. Take a joke people

    Submitted by reddirt08 on Mar 18, 10 at 6:31pm
  • Wowww enough with the lame St pattys day texts. Irish suck as bad as nlggers !!! Blah

    Submitted by greasynig on Mar 19, 10 at 6:14am
  • First

    Submitted by Anonymous on Mar 18, 10 at 3:04pm
  • Yep, my friend works at a hospital and says lots of green pee comes through the lab the day after St. Patrick's Day.

    Submitted by drunkypants on Jun 12, 11 at 4:59am
  • Such a lie

    Submitted by SMG0207 on Mar 18, 10 at 4:30pm
  • I'm pretty sure your urine doesn't actually turn green when you're on drugs. But that's just me.

    Submitted by Anonymous on Mar 18, 10 at 3:44pm
  • Doesn't work like that. Your shit on the other hand... Green!

    Submitted by Five8Six_TWiP on Mar 19, 10 at 12:38am