You must be Logged in to post a comment

  • 89 74
    Submitted by Anonymous on Feb 21, 10 at 10:27am

    When done right anal is hot

  • 79 76
    Submitted by Anonymous on Feb 21, 10 at 1:49pm

    I don't know why girls are so uptight about anal. I'm a girl and I fucking love it. deepthroating too. I much prefer porno-rough sex than "making love"

  • 70 58
    Submitted by Anonymous on Feb 21, 10 at 10:13am

    What a nice guyyy

  • 59 52
    Submitted by Anonymous on Feb 21, 10 at 10:11am

    Anal rocks

  • 54 44
    Submitted by Anonymous on Feb 21, 10 at 1:43pm

    Sounds like a guy I know!!!

  • 55 58
    Submitted by Anonymous on Feb 22, 10 at 12:19am

    11 yr olds shouldn't be having sex that's s bad choice to make wen ur that young. But anal is not fun at first but guys love it so u just gotta get used to that swallowing and deep throating r things u'll learn to love

  • 62 72
    Submitted by Anonymous on Feb 21, 10 at 4:03pm

    Gooooooood guy :) 1:49, you're definitely NOT a girl.

  • 51 50
    Submitted by Anonymous on Feb 21, 10 at 10:13am

    Haha sounds like my weekend....

  • 57 70
    Submitted by Anonymous on Feb 21, 10 at 8:43pm

    Penis

  • 54 70
    Submitted by Anonymous on Feb 21, 10 at 1:11pm

    10:48. You need to keep your under age legs together!

  • 50 64
    Submitted by Anonymous on Feb 21, 10 at 11:57am

    This literally just happened to me 2 days ago : / not fun at all

  • 49 64
    Submitted by Anonymous on Feb 21, 10 at 11:36pm

    4:03 yes I am D: what, a girl can't like anal?

  • 47 63
    Submitted by Anonymous on Feb 21, 10 at 11:58am

    I mean not fun at all from the girls perspective

  • 36 46
    Submitted by kaileykela on Aug 8, 10 at 3:49am

    Lol. This happens often...and they usually end up sticking it in there anyway...on "accident." haha

  • 52 78
    Submitted by Anonymous on Feb 21, 10 at 12:12pm

    Some chicks can only get off with anal

  • 46 66
    Submitted by Anonymous on Feb 21, 10 at 11:21am

    Oh damn 10:48! You're so awesome!

  • 46 69
    Submitted by Anonymous on Feb 21, 10 at 2:04pm

    Finally a funny tfln. Thanks.

  • 45 68
    Submitted by Anonymous on Feb 21, 10 at 11:56am

    Haha, I have to put it in for my boyfriend anyway...

  • 49 77
    Submitted by Anonymous on Feb 21, 10 at 10:04am

    First!

  • 45 71
    Submitted by Anonymous on Feb 21, 10 at 11:35am

    10:48 Oh my. Let's have underage sex! Loser.

    • 46 66
      Submitted by makeitglow on Feb 22, 10 at 9:38am

      what the fuck is underage sex

  • Submitted by Anonymous on Feb 21, 10 at 10:48am

    Lol, yeah sounds like my weekend also and I'm only 14.

  • 33 59
    Submitted by Anonymous on Feb 22, 10 at 1:33am

    11 year olds, sluts.

  • 42 91
    Submitted by Anonymous on Feb 21, 10 at 8:09pm

    Im 11 so I can have sex without a condom and not get pregnant. sucks for y'all who have o resort to anal. Freaks.

    • 37 57
      Submitted by VSecret224 on Feb 21, 10 at 11:03pm

      if you're 11, you shouldn't be having sex in the first place.