Have some text gold?

Comments

You must be Logged in to post a comment

  • Gonna take them all on at once?

    Submitted by Anonymous on Dec 17, 09 at 5:12pm
  • first person to pointlessly vote down the "first!" guy!

    Submitted by Anonymous on Dec 17, 09 at 5:19pm
  • LMFAO!!!!!! brilliant.

    Submitted by Anonymous on Dec 17, 09 at 9:08pm
  • 5:40 has a beer belly

    Submitted by Anonymous on Dec 17, 09 at 6:03pm
  • This is fake. Who would say me and my boyfriend when texting a friend? You'd say his name, or just "we"...

    Submitted by Anonymous on Dec 17, 09 at 7:03pm
  • 7:04 since when does a girl have to be of a certain caliber to have a boyfriend? lol that's pretty inaccurate if you ask me. a slut with a boyfriend is still a slut. and the way this is phrased makes it seem like she assumes that all of her booty calls were abstaining while she had a boyfriend lol highly unlikely

    Submitted by Anonymous on Dec 17, 09 at 7:45pm
  • a foul bitch? who the fuck says that

    Submitted by Anonymous on Dec 17, 09 at 8:22pm
  • 11:42, you yourself came from said "slit". So what good are women? A lot more than you give credit for. They're more than just 50's stereotypes

    Submitted by Anonymous on Dec 18, 09 at 12:13am
  • Fucking cum dumpster

    Submitted by Anonymous on Dec 17, 09 at 6:29pm
  • A plague on your vagina blasphemous tempter or men

    Submitted by Anonymous on Dec 17, 09 at 7:45pm
  • Dude I am totally doing that. XD

    Submitted by Anonymous on Dec 17, 09 at 6:20pm
  • So when will my reward show herself?

    Submitted by Anonymous on Dec 17, 09 at 6:34pm
  • LOL @ 5:40... Wait it's not 5:40 yet at all, WTF?

    Submitted by Anonymous on Dec 17, 09 at 5:52pm
  • I said that you's a ho...HO!

    Submitted by Anonymous on Dec 17, 09 at 6:53pm
  • fuck 5:40 and all the double standard believing losers on this board. ladie's are pimps/players too!! pimp it girl!!! holla

    Submitted by Anonymous on Dec 25, 09 at 12:46pm
  • haha wow, this sounds like something that my ex would say

    Submitted by Anonymous on Dec 17, 09 at 5:17pm
  • PLEASE tell me she did not think that they were all just sitting around waiting for her?! Because I can guarantee THEY WEREN'T!! they were out getting every other piece of ass they could!! Dumb ass

    Submitted by Anonymous on Dec 21, 09 at 6:40pm
  • 5:52 you fail at telling time. Please don't procreate.

    Submitted by Anonymous on Dec 17, 09 at 6:06pm
  • I hate feminists too. Boy what a lost cause THAT is..way to go buddy thumbs up 2 that

    Submitted by Anonymous on Dec 18, 09 at 1:45am
  • My ex has a 708 number..... I bet this was her!!

    Submitted by Anonymous on Dec 18, 09 at 5:22pm
    • Yep....it probably was! And it sucks ya didn't get one good last lay.... don't worry I'm sure she did that night!

      Submitted by Dare on Mar 3, 10 at 3:22am
  • Reminds me of how I used to mess around on my ex till I found out we were both talking to the same girl. Weird but u got a 3 way out of it

    Submitted by Anonymous on Dec 17, 09 at 5:13pm
  • Not many women are worth waiting for... don't wait procrastinate, and do w/e you want in the mean time, just dont talk about that with her. \nGlad to see she likes sex tho

    Submitted by blackfantom on Jan 29, 10 at 9:05am
  • Hi my name is Miguel and I am an illegal immigrant. I will clean your house for 20 pesos an hour. Please consider me, thanks. ~Miguel

    Submitted by Anonymous on Dec 17, 09 at 11:19pm
  • You must have a pussy made of gold, huh? Oh wait...your just a dumb slut

    Submitted by Anonymous on Dec 17, 09 at 6:39pm
  • because I'm SURE they were all just waiting for you

    Submitted by Anonymous on Dec 17, 09 at 5:33pm
  • It is actually.. "after my boyfriend and I broke up" not "after me and my boyfriend broke up"

    Submitted by Anonymous on Dec 18, 09 at 8:26am
  • Awww 7:22. Has someone not been laid yet?

    Submitted by Anonymous on Dec 17, 09 at 11:15pm
  • hey!!! she waited til she was single...thats the point! looove it! and believe me, she did have a waiting list, lol, we all do, dumbasses, we have what's called a pussy, and if she's caliber enough to have a boyfriend, yes, her booty calls, have waited by patiently til she was single. Stop the hatin, just cuz u can't pull this off! hahahahaha

    Submitted by Anonymous on Dec 17, 09 at 7:04pm
  • 11:42, who the FUCK cares whether or not a girl can fix a car?

    Submitted by Anonymous on Dec 18, 09 at 12:43am
  • When guys say stuff like this it makes me proud. But when it's girls it's like gross you are slutty. Way to stay classy you dumb hoe. Why don't you make yourself useful and make me a god damned sandwich

    Submitted by Anonymous on Dec 17, 09 at 5:40pm
  • Wahhh wahhhhh all the bitches who go to church and then get gangbanged on the six other days of the week are all calling you slutty. What a surprise. Hypocritical skanks....if she's proud of it, she's proud of it :)

    Submitted by Anonymous on Dec 18, 09 at 11:45am
  • Definately a slut. MASS text. How many booty calls does this walking STD have?!?

    Submitted by Anonymous on Dec 19, 09 at 2:37am
  • Can I be on your booty call list? Hehe. I'm a sexy girl ;)

    Submitted by Anonymous on Dec 18, 09 at 8:48am
  • I like the person who saw this as a harry potter reference lol

    Submitted by Anonymous on Dec 18, 09 at 1:04am
  • if they were real "booty calls", then that means you were probably cheating on your bf before you broke up... which prolly makes him a tool, and you a slut...

    Submitted by Anonymous on Dec 17, 09 at 9:00pm
  • You, sir or Madame, are a GOD.

    Submitted by Anonymous on Dec 17, 09 at 5:17pm
  • the OP is a dumb cunt. Hooking up with a booty call is no reward. The booty call is what you tap after the pussy that you really wnat isn't available. The booty call is always available

    Submitted by Anonymous on Dec 18, 09 at 12:17pm
  • Not only can I perform maintenance on my own vehicle, but I can also do all the handy work around my house, cook, clean and give an amazing beej... so I am worth more then just my "slit"... I understand I am an exception to a lot of women, and I hold very high standards for the men in my life, because I need a man worth more then just a good penis. And trust me, there are men out there who their penis is the only thing worth anything.

    Submitted by Anonymous on Dec 18, 09 at 3:04pm
  • Sorry meant slutty. iPod doesn't like the word slutty aparently lol

    Submitted by Anonymous on Dec 17, 09 at 10:10pm
  • Good for you. Wait to save your snatch until a breakup for late night booty.

    Submitted by Anonymous on Dec 17, 09 at 7:47pm
  • Definitely a cum dumpster. Way to reaffirm my faith that "All women are whores"

    Submitted by Anonymous on Dec 22, 09 at 11:29am
  • hahaha i love it. All you guys are just fuckin haters. Chill the fuck out, it's the holiday season, let the girl enjoy herself! The dude was probably a total fuckin asshole anyway!

    Submitted by Anonymous on Dec 20, 09 at 4:20pm
  • Sure Miguel. I'll just need you to fill out this I-9 real.........ohhh yeah. Nevermind then

    Submitted by Anonymous on Dec 17, 09 at 11:23pm
  • A lot of people say that you jerk off

    Submitted by Anonymous on Dec 17, 09 at 8:25pm
  • Damn there's some real haters out there with no sense of humor. 11:42, u must of been dumped by the love of your life and obviously aren't playa enough to drop it. Btw, ya mama ain't worth shit either, when are u gonna tell her? Lol

    Submitted by Anonymous on Dec 18, 09 at 12:55am
  • I think it's pretty jacked up to have booty calls when you're with someone. Ain't nothing wrong with getting your swerve on, but If you have to resist the temptation to make a slut of yourself, then you need therapy.

    Submitted by Anonymous on Dec 17, 09 at 11:00pm
  • Guys do pull this off all the time. We fuck hoes on the side cuz it ain't no thang. I give my bench players garbage minutes every once in a while, but that's not the point. You girls are supposed to have higher standards for yourselves. Fuck all you stupid hoes all you are good for is making sandwiches and getting my dick wet.

    Submitted by Anonymous on Dec 17, 09 at 7:22pm
  • Oh dear lord people please keep your ignorance to yourselves.

    Submitted by Anonymous on Dec 17, 09 at 10:20pm
  • did that. it was nice. got laid 13 times in 10 days. well done hun. way to not make me alone in my celebratory singleness

    Submitted by Anonymous on Dec 21, 09 at 2:27am
  • Haha Harry potter reference? You're like a slurry voldemort.

    Submitted by Anonymous on Dec 17, 09 at 10:07pm