You must be Logged in to post a comment

  • 82 63
    Submitted by Anonymous on Dec 17, 09 at 6:30am

    @ 6:25 fuck you you ignorant fuck what does it have to do with jews you prick?! you need to get a life and grow the fuck up!! ASSHOLE

  • 65 43
    Submitted by Lucaz172 on Jan 1, 11 at 8:55pm

    This. Is. AWESOME!!!!!!

  • 75 64
    Submitted by Anonymous on Dec 17, 09 at 12:50pm

    I thought it said "Found a barbie with herpes" for a sec. That would be far more awesome.

  • 73 63
    Submitted by Anonymous on Dec 17, 09 at 9:30pm

    8:14 tranny Barbie is just Ken

  • 69 60
    Submitted by Anonymous on Dec 17, 09 at 6:51am

    Look who the fuck is talking 6:30

  • 78 78
    Submitted by Anonymous on Dec 17, 09 at 6:23am

    Haha awesome.. Is that a fake Barbie tho?

  • 74 71
    Submitted by Anonymous on Dec 17, 09 at 7:14pm

    Sooo I'm guessing 6:30 is jewish....

  • 68 59
    Submitted by Anonymous on Dec 17, 09 at 6:54am

    Ha seriously? A Barbie with nipples. You get off excited about that? Your lonely, really lonely. It's a Barbie!!! Hahahaha.

  • 67 58
    Submitted by Anonymous on Dec 17, 09 at 10:57pm

    No shit? That's where it's at!! xoxo, J

  • 73 72
    Submitted by Anonymous on Dec 17, 09 at 3:00pm

    Where can I get one?

  • 66 63
    Submitted by Anonymous on Dec 18, 09 at 2:01am

    FINALLY!!! HILARIOUS!

  • 63 59
    Submitted by Anonymous on Dec 17, 09 at 8:21pm

    7:14 I'm guessing so too. Also guessing 6:25 is a Nazi.

  • 64 62
    Submitted by Anonymous on Dec 23, 09 at 1:04am

    In soviet Russia barbies with nipples find you.

  • 77 88
    Submitted by Anonymous on Dec 17, 09 at 8:42am

    have you found Tranny Barbie yet?

  • 57 53
    Submitted by whatever234567 on Sep 30, 10 at 11:34pm

    Makes me think of the movie Grandma's Boy

  • 69 79
    Submitted by Anonymous on Dec 17, 09 at 3:42pm

    Wonder if they jiggle

  • 56 55
    Submitted by Anonymous on Dec 17, 09 at 12:05pm

    Pleasant childhood memories...down the drain

  • 63 69
    Submitted by Anonymous on Dec 17, 09 at 8:10am

    Yeah! I agree! This is like the 90s man. Shouldn't the filthy jews be exterminated by now?

  • 61 68
    Submitted by Anonymous on Dec 17, 09 at 7:13am

    when i was little i used to draw nipples on my barbies to "make them look real". i also drew beards on some barbies and cut their hair short cause i wanted a ken. but, you know, this is more than 20 years ago - you should probably get a real girlfriend, OP.

  • 64 91
    Submitted by Anonymous on Dec 17, 09 at 6:25am

    Who the fuck cares? And all you guys below me are like "ahh sweet I'm gonna to jerk off to it now!" get a life you dirty Jews