Have some text gold?

Comments

You must be Logged in to post a comment

  • 12:11 Maybe they're more concerned with doing it, then talking about it . . .

    Submitted by Anonymous on Dec 9, 09 at 12:49pm
  • What kind of a fucking moron thinks that if you don't know what "dtf" means, you don't get laid? Oh, yeah. YOU guys.

    Submitted by Anonymous on Dec 9, 09 at 1:16pm
  • dtf? some of us dont know what that means cus were too busy fuckin to ask for the latest lexicon. plus were old enough to buy beer. thanks for heads up though, itll be a hit with the hs girls im sure

    Submitted by Anonymous on Dec 9, 09 at 1:02pm
  • er, no one even asked what DTF meant. so learn a new acronym, idiots, like stfu.

    Submitted by Anonymous on Dec 10, 09 at 6:34pm
  • Bring an LP in case she turns out to be a zombie.

    Submitted by Anonymous on Dec 9, 09 at 1:31pm
  • wit 'til she passes out so she can't remember

    Submitted by Anonymous on Dec 9, 09 at 1:43pm
  • That is some shit I would do.lol

    Submitted by Anonymous on Dec 9, 09 at 11:57am
  • Pish posh, I love surprise sex.

    Submitted by Anonymous on Dec 10, 09 at 3:12am
  • You people who are calling people virgins for not knowing what an online abbreviation means are clearly borderline retarded. Think before you type.

    Submitted by Anonymous on Dec 10, 09 at 6:03am
  • Grown ups may not know what DTF means because we don't use stupid fucking phrases like that any more.

    Submitted by Anonymous on Dec 10, 09 at 11:43am
  • funny thing is op said dtf and no one even asked what it means, so all the losers who are trying to impress someone by showing that they know what it means can gtfo.

    Submitted by Anonymous on Dec 9, 09 at 1:31pm
  • 1:16...the answer is the morons who get on this site in the library during lunch. The rest of you need to go to your English class and learn how to speak, more importantly, how to write the englis language. DAMF

    Submitted by Anonymous on Dec 9, 09 at 1:20pm
  • What if the girl stumbled into a party? This is NOT fucked up.

    Submitted by Anonymous on Dec 10, 09 at 2:05am
  • damn people are funny.

    Submitted by Anonymous on Dec 9, 09 at 2:23pm
  • December 9, 2009 3:00PM too bad 813 is USF area not Florida State...

    Submitted by Anonymous on Dec 9, 09 at 5:00pm
  • Only in Florida. Anywhere else she would probably be frozen.

    Submitted by Anonymous on Dec 9, 09 at 4:13pm
  • Uhh yeah, that's not fucking. That's raping.

    Submitted by Anonymous on Dec 9, 09 at 2:25pm
  • Do you fellas know Bill Brasky?

    Submitted by Anonymous on Dec 9, 09 at 9:50pm
  • what was she wet with? Did she just stumble out of a bukkake party?

    Submitted by Anonymous on Dec 9, 09 at 1:44pm
  • That is so fucking epic.

    Submitted by Anonymous on Dec 9, 09 at 11:55am
  • how do people NOT know wtf DTF means?? Do you jus not have sex?

    Submitted by Anonymous on Dec 9, 09 at 12:11pm