Have some text gold?

Comments

You must be Logged in to post a comment

  • i dunno my personal favorite is Canadian Club... 15 bucks for a half gal

    Submitted by Anonymous on Dec 10, 09 at 1:01pm
  • Actually, my penis is a chapstick dispenser. Your lips look a bit chapped.

    Submitted by Anonymous on Dec 8, 09 at 2:26pm
  • Whoever sent that is a true friend.

    Submitted by Anonymous on Dec 8, 09 at 4:34pm
  • 906 is the upper peninsula of michigan... and it was a fat country boy that drank too much jack daniels

    Submitted by Anonymous on Dec 9, 09 at 2:34am
  • Don't make fun of mexicans!!' they are awesome at dishwashing, being bus boys, and like in the Bruno movie, being furniture!!!

    Submitted by Anonymous on Dec 9, 09 at 12:50am
  • oh my people, lets keep this clean, huh? there's no need to hate mexicans, americans, etc. we are all HUMAN. focus on laughter and joy instead of hatred and animosity. love life, love your neighbor, and you'll see how we change the world!

    Submitted by Anonymous on Dec 8, 09 at 3:30pm
  • Doesn't mean this person is Mexican you racist piece of shit. You're probably some white trash asshole. Go fuck your siblings or something

    Submitted by Anonymous on Dec 8, 09 at 3:24pm
  • Dumb wetback Bruce N. Lol

    Submitted by Anonymous on Dec 8, 09 at 9:12pm
  • Must be Mexican... Sharpie lip liner to match the sharpie eyebrows

    Submitted by Anonymous on Dec 8, 09 at 2:33pm
  • Omg!!

    Submitted by nutsucker on Mar 10, 11 at 6:32pm
  • hahahaha 2:34 soooooo true

    Submitted by Anonymous on Dec 9, 09 at 7:56pm
  • Haha that is amazing. I'll have to try that on some drunkie!

    Submitted by Anonymous on Dec 8, 09 at 2:22pm
  • Hahaha that is awesome...

    Submitted by Anonymous on Dec 8, 09 at 7:34pm
  • this is epic!! finally a good text!!!

    Submitted by Anonymous on Dec 8, 09 at 2:25pm
  • Ahhh... The birth of goth.

    Submitted by Anonymous on Dec 9, 09 at 12:01am
  • wtf are you talking about, in the UP we dont have enough money to afford jack daniels, we go with the classy canadian mist.

    Submitted by Anonymous on Dec 10, 09 at 1:30am