Comments

You must be Logged in to post a comment

  • Hide your ganja broo

    Submitted by loterfed420 on Jul 19, 11 at 4:37pm
  • I found a dealer that takes plastic!!!! Woot woot

    Submitted by Anonymous on Dec 1, 09 at 10:12am
  • FYI: you can set up a PIN on those and withdraw cash from an ATM and buy all the bud you want. w00t!

    Submitted by Anonymous on Dec 1, 09 at 11:51am
  • Hey hey money that is given to you as a gift should be used to buy something you enjoy..

    Submitted by Anonymous on Dec 1, 09 at 12:27pm
  • Cause god forbid you use the gift card for groceries and your own damn cash for the bud. It's time to move on from Freshman year kid. Budget plan.

    Submitted by Anonymous on Dec 1, 09 at 2:06pm
  • You deserve that shit for not keeping your stash hidden you fucking noob. - Dan K.

    Submitted by Anonymous on Dec 1, 09 at 2:06pm
  • Can't u still cash those cards at an ATM?

    Submitted by Anonymous on Dec 1, 09 at 11:52am
  • That's like spending the birthday money from your grandma on hookers... very nice!

    Submitted by Anonymous on Dec 1, 09 at 1:06pm
  • good night vote #420. And currency is currency. A true stoner is inventive, like if Macgyver and Jack Bauer had a baby and got it high

    Submitted by Anonymous on Dec 4, 09 at 12:48pm
  • Paypal yourself using them. Problem solved.

    Submitted by Anonymous on Dec 1, 09 at 4:31pm
  • 1,2,3. Good job asshole. Wanna cookie for your heroic efforts?

    Submitted by Anonymous on Dec 1, 09 at 10:18am
  • haha damnnnn. hate that shit. almost as much as i hate when people try & say smoking is bad.

    Submitted by Anonymous on Dec 1, 09 at 11:09am
  • ahahahahaha this is hilarious

    Submitted by Anonymous on Dec 1, 09 at 10:51am
  • maybe he/she is talking about getting money as a gift, like for his/her birthday. and now that the parents know, they won't send cash. lol. and those of you who think potheads are going nowhere in life have no idea what you are talking about. there are a lot of brilliant people in this world who smoke or have smoked weed. you just don't know who they are. all you know is propoganda.

    Submitted by Anonymous on Dec 2, 09 at 7:36pm
  • GO TO SAFEWAY AND GET CASH BACK, Definitely the best solution to this problem...

    Submitted by Anonymous on Dec 1, 09 at 2:17pm
  • Obama did drugs and he's president -Vicious Delicious

    Submitted by Anonymous on Dec 3, 09 at 4:06pm
  • has no one else ever gotten their stash uncovered by family before? your all noobs if you say no. i got caught out this tksgvg break so i feel ur pain.

    Submitted by Anonymous on Dec 1, 09 at 3:20pm
  • Just buy stuff, return it and they'll give you cash. Or or pull a reality bites situation.

    Submitted by Anonymous on Dec 1, 09 at 12:50pm
  • Agree with 11:36 not cool spending the parents money get a fucking job to support the bud habit like most people do...

    Submitted by Anonymous on Dec 1, 09 at 12:23pm
  • 4:06 is a retard -Stupid Name

    Submitted by Anonymous on Dec 3, 09 at 5:48pm
  • You can take the card to a gas station and charge the card towards gas but make sure you go in. Then only use like $1 on gas and go in to get your change.

    Submitted by Anonymous on Dec 2, 09 at 3:39am
  • hes prob in college cant get a job lay off

    Submitted by mitchell on May 10, 10 at 3:56am
  • lol, did this to my son when I found his stash. Still gets pissy on his bday. Thank God for prepaid Visa!

    Submitted by Anonymous on Dec 29, 09 at 5:02pm
  • My dealer does too! :D

    Submitted by Anonymous on Dec 1, 09 at 12:50pm
  • tim lincecum smokes the ganja and hes rich as shit so all u pot head haters go suck a nut

    Submitted by Anonymous on Dec 2, 09 at 10:35pm
  • i hate when people think pot heads will go nowhere in life because thanks i smoke I'm intelligent & make a living, i just like to do it just like people like to drink

    Submitted by Anonymous on Dec 2, 09 at 3:25am
  • fuckin D-ville. hell yeah hahah i prolly know this person...

    Submitted by Anonymous on Dec 4, 09 at 1:58pm
  • Its hard to feel bad you, mainly beacause you're a spoiled piece of shit.

    Submitted by Anonymous on Dec 1, 09 at 7:54pm
  • 7:36, OP is so obviously not going places very quickly. I'm with the rest of them. Perhaps the OP should quit mooching off mommy and daddy and get a real job.

    Submitted by Anonymous on Dec 2, 09 at 9:09pm
  • Ur all fuckin potheads goin nowhere in life

    Submitted by Anonymous on Dec 1, 09 at 2:37pm
  • 11:33 just totally owned 11:09.

    Submitted by Anonymous on Dec 1, 09 at 11:37am
  • Fuck all those lames. Take the cards buy some dumb shit and return it for cash. Or trade it to a friend for cash. Been there!

    Submitted by Anonymous on Dec 2, 09 at 12:55am
  • why does smoking automatically make you a lazy, no-good, loser?? there's plenty of people who live successful lives and still enjoy the herbal!

    Submitted by Anonymous on Dec 4, 09 at 3:47am
  • Just swich credit cards

    Submitted by Anonymous on Dec 2, 09 at 12:43am
  • Good....you'll have more cash and hopefully get off the shit and actually DO something with your life. If I was your parent I wouldn't be sending you shit. Count yourself lucky.

    Submitted by Anonymous on Dec 2, 09 at 12:43am
  • Too bad those bastards don't know what you think of them...I bet your cash flow would suddenly dry up.

    Submitted by Anonymous on Dec 1, 09 at 2:46pm
  • 237 you smoke a lot of pole. burn one and then get back to us. i hate it when that shit happens but then i just sell them to teenagers. problem solved again.

    Submitted by Anonymous on Dec 1, 09 at 5:45pm
  • Hahaha go parents!! Fucking bum, get a job

    Submitted by Anonymous on Dec 1, 09 at 12:28pm
  • my rents do the same they found it in my inscemse burner last month sooo yeah I know how you feel

    Submitted by Anonymous on Dec 1, 09 at 5:45pm