Have some text gold?

Comments

You must be Logged in to post a comment

  • it's cute for a boyfriend to have a cute side like that but for some random guy you just fcked... that's weird..

    Submitted by Anonymous on Nov 22, 09 at 2:20pm
  • The dude above me is a dick hole. I'm a guy, and I think that it's pretty funny. Definitely not something you say to a one nighter though...

    Submitted by Anonymous on Nov 22, 09 at 2:30pm
  • Thats totally adorable. I would have keppt him around....

    Submitted by Anonymous on Nov 22, 09 at 2:18pm
  • There has been a few ppl I would like to secretly keep forever :-P

    Submitted by Anonymous on Nov 22, 09 at 2:13pm
  • 10:55 is mad because his ex probably went to someone else since he's just a cock meat sandwich

    Submitted by Anonymous on Nov 23, 09 at 2:24am
  • Why are men so mean and defensive on here? WTF did we do to you?

    Submitted by Anonymous on Nov 22, 09 at 3:17pm
  • That's sooo cute, why would she leave him?

    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 4:23am
  • Awww I think that's sweet :$

    Submitted by Anonymous on Nov 22, 09 at 5:23pm
  • LOL! my fuck buddy told me that same shit the other day. random

    Submitted by Anonymous on Dec 3, 09 at 11:48pm
  • If that was a one night stand, I'd have gotten out of there faster than he could say kangaroo. But if that was a serious relationship, I'd have been happy. Still a tiny weirded out that he made such a strange analogy, but it was cute none the less

    Submitted by Anonymous on Nov 22, 09 at 4:38pm
  • You're a fuckin bitch dude. This sounds like something I'd say and frankly it's hella sweet

    Submitted by Anonymous on Nov 22, 09 at 9:25pm
  • 100% agree with 9:57

    Submitted by Anonymous on Nov 23, 09 at 2:19am
  • 925 you sound like a fucking pussy-ass cunt-rag. youre the reason bitches laugh at dudes. fucking tool.

    Submitted by Anonymous on Nov 22, 09 at 10:55pm
  • In Formerly-Socialist-Eurasian-Superpower, pouch puts kangaroo in you!

    Submitted by Anonymous on Nov 22, 09 at 3:16pm
  • The guys are misogynists; the girls are misanthropes

    Submitted by Anonymous on Nov 22, 09 at 3:58pm
  • aww. i think that's cute. i guess if it was just a one night thing its weird...but then again, why would you be spooning with a one night stand?

    Submitted by Anonymous on Nov 22, 09 at 2:43pm
  • Some say love it is a river that drowns the tender reef. Some say love it is a razor that leads your soul to bleed.

    Submitted by Anonymous on Nov 23, 09 at 5:09am
  • this def. happened to me. except he was drunk, and we hadnt even slept together.

    Submitted by Anonymous on Nov 23, 09 at 4:16pm
  • Seriously...I would have probably rolled over and been like, "what?!?!?"

    Submitted by Anonymous on Nov 23, 09 at 2:58am
  • nice to know that girls like being treated like shit. lol

    Submitted by Anonymous on Dec 2, 09 at 3:54am
  • third! & sounds like ive heard something like this before.

    Submitted by Anonymous on Nov 22, 09 at 2:14pm
  • I think that's kinda cute. :)

    Submitted by Anonymous on Nov 22, 09 at 3:11pm
  • thats adorable... what a bitch

    Submitted by Anonymous on Nov 23, 09 at 12:52am
  • Holy woot, 3:16 MARRY ME.

    Submitted by Anonymous on Nov 22, 09 at 4:31pm
  • men are so desperate lol

    Submitted by Anonymous on Nov 22, 09 at 5:45pm
  • I'm glad you left, the guy deserves better than you.

    Submitted by Anonymous on Nov 22, 09 at 9:57pm
  • 3:17 you for real i've never met a woman who isn't a whore.

    Submitted by Anonymous on Nov 22, 09 at 3:35pm
  • 6:16, how stupid can you be?

    Submitted by Anonymous on Nov 22, 09 at 7:14pm
  • i wouldve left right when he said thaaat LOl.

    Submitted by Anonymous on Nov 22, 09 at 2:36pm
  • the girls that think this is cute are the ones that want to keep their man's balls in a jar

    Submitted by Anonymous on Nov 22, 09 at 3:17pm
  • hahahahahahahahahah aw how creepy/cute.

    Submitted by Anonymous on Nov 23, 09 at 4:43pm
  • Hahaha rasal cock for sure!

    Submitted by Anonymous on Nov 23, 09 at 1:01am
  • Hahahahaha grrreeeaattt

    Submitted by kellxO on Mar 22, 10 at 8:24pm
  • the first one i lol'ed in a while. thank you!

    Submitted by Anonymous on Nov 22, 09 at 4:23pm
  • does that mean he wants you inside him? lmao

    Submitted by Anonymous on Nov 23, 09 at 8:10am
  • 1055 i agree! these guys are a buncha pussies! man-up guys!

    Submitted by Anonymous on Nov 23, 09 at 2:26am
  • Wat did you give that pore basterd?

    Submitted by Anonymous on Nov 22, 09 at 4:23pm
  • Run. Psychos always start with that shit.

    Submitted by Anonymous on Nov 22, 09 at 10:00pm
  • 3:17 here. I've only slept with one guy, never cheated on him, he stopped calling me after 4 months (4 mos. Booty call I guess) and I haven't slept with anyone since. Not because I miss him I just can't find anybody to want to do it with. Sorta don't want to be used again.

    Submitted by Anonymous on Nov 22, 09 at 4:06pm
  • 10:55. Holy shit. Chill. -Jasper

    Submitted by Anonymous on Nov 23, 09 at 1:54am
  • She's probably making it up. Who wants random whore girl to stay. If I fuck you first or second night. I'm telling the story the next day and making fun of your pussy and your noises with ALL my friends

    Submitted by Anonymous on Nov 22, 09 at 2:25pm
  • YOU BITCH! I was trying to be kind. I was half asleep anyway. Why would you do that :( and then post it on here?! Argh I'm so over it. Over us. You're a horrible girl.

    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 2:15am
  • Yeah, that was a line to drive you away. You didn't notice the skinnier, nicer and better looking girl rolling in behind you?

    Submitted by Anonymous on Nov 22, 09 at 5:28pm
  • I think that's awesome what did u do to him?

    Submitted by Anonymous on Nov 22, 09 at 2:35pm
  • He was probably trying to get rid of yo ugly ass before anyone saw you with him. Thanks for the line, will be sure to use it on the next slut!

    Submitted by Anonymous on Nov 22, 09 at 2:51pm
  • I think thats just the sweetest thing. That's something that either my boyfriend or myself would say. I guess we're crazy then. ;)

    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 8:18pm
  • A kangaroo would die if it pit someone it its pouch, that would be like you carrying someone in your vagina.

    Submitted by Anonymous on Nov 22, 09 at 6:16pm
  • Gaaayyyyy... And first? Who cares

    Submitted by Anonymous on Nov 22, 09 at 2:11pm
  • if it was a one night stand (which i'm guessing it was if she just left) that's pretty fucking weird, not gonna lie. even if it wasn't, i still would have been a little weirded out. the meaning is pretty sweet, but the analogy itself is pretty strange.

    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 6:23pm
  • lmao. "I left as soon as he fell asleep." Best part.

    Submitted by Anonymous on Nov 22, 09 at 11:08pm
  • I can see that if I see somethin funny like that I will repeat to a girl as an inside joke to make myself laugh.

    Submitted by Anonymous on Nov 22, 09 at 3:01pm
  • Ugh I hate when guys get like that! It's supposed to be a girl thing...

    Submitted by Anonymous on Nov 22, 09 at 2:17pm