You must be Logged in to post a comment

  • 71 54
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 5:30pm

    I'm glad this doesn't just happen at MSU! I HATE dining hall food! And 5:25, even the stuff that is on the salad bars make you shit. I don't know how, it just does.

  • 69 64
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 4:56pm

    peeing out your ass gets annoying after a while, you can only live off of cheap beer and ramen for so long

  • 57 44
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 3:52pm

    Ew. I totally agree. I haven't passed a normal shit since fall break.

  • 59 53
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 4:28pm

    A-fucking-men to that. Chartwells has fucked my shit up for the past 4 months as usual. My shit looks like black pebbles.

  • 56 53
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 9:14pm

    do you go to Jacksonville University??????

  • 53 50
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 6:56pm

    Anal haha. It'll do that to u

  • 55 57
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 6:25pm

    fuck dorms and college housing contracts

  • 49 47
    Submitted by Anonymous on Nov 20, 09 at 3:22am

    Average college poo is bad, wait till spring break..

  • 49 47
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 3:50pm

    ahh college life. i worked in a cafeteria at a college. all the food that gets left out in serving trays is made with a chemical that can cause mudbutt, but keeps the food from spoiiling and being worse for you... touhg break kids

  • 58 67
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 5:02pm

    4:11: not true, because once you've stuffed yourself you then go pass out on the couch while watching the lions lose. I see nothing bad about that

  • 61 73
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 4:20pm

    yes, thank you thanksgiving!

  • 52 57
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 4:26pm

    god bless you, i know exactly how you feel. if i eat anymore campus food here i'm gonna go crazy

  • 58 71
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 5:25pm

    You know, dining halls have salad bars

  • 50 56
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 3:56pm

    Im gonna guess chartwells?

  • 53 63
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 4:37pm

    ))<>(( back and forth forever

  • 46 50
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 5:59pm

    I'm peein out my ass right now. Partied till four this morning on bars, tequila, and oc

  • 40 40
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 4:21pm

    I blow that feeling!

  • 57 76
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 4:39pm

    so true. this text is so true

  • 53 70
    Submitted by Anonymous on Nov 20, 09 at 5:43am

    it either gives you diarrhea or severe constipation. me, i've been stuck with constipation. i WISH i could have diarrhea. they need to lace the food at my university with laxatives or something.

  • 48 62
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 4:47pm

    So, this one time, I had a normal bowel movement. I gotta say, eating the normal servings of stuff is kinda shitty (no pun intended), I'd much rather eat like 4 servings of steak or a bunch of nachos over the healthy, spread out method and have a terrible shit. -White Guy

  • 52 72
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 11:32pm

    they should call Chartwells Shartwells.

  • 42 53
    Submitted by stlcards220 on May 12, 10 at 10:08pm

    This is so mont. College or UMD college park

  • 43 56
    Submitted by Anonymous on Nov 20, 09 at 9:59pm

    They're probably in the military doing training eating MRE's and dfac food

  • 47 64
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 5:23pm

    8======D~~~( . )( . )

  • 47 67
    Submitted by Anonymous on Nov 20, 09 at 12:41am

    11:30, there are people who are allergic bagged lettuce and such because of the way it is treated. Makes my eyes and tongue swell and turns my poo liquid. True stuff. Don't trust public salads my friends!

  • 43 65
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 6:37pm

    The stuff on dining hall salad bars destroys the poo too because it is treated with a chemical to keep it fresh looking ("looking" being the operative word) and the chemical is terrible for you!

  • 49 78
    Submitted by Anonymous on Nov 21, 09 at 3:12pm

    HAHAHAHA BEN BAILEY. MEEESH!

  • 46 72
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 4:13pm

    hhah omg all colleges are the same

  • 42 67
    Submitted by Anonymous on Nov 20, 09 at 5:21am

    and maybe to get another BJ from yo mamma. She's been practicing on me

  • 41 65
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 11:58pm

    (301): hey man so apparently the only reason he's excited to go home is to get a break from eating dick and getting it in the ass

  • 37 58
    Submitted by Anonymous on Nov 20, 09 at 3:15am

    I'm scared about college now. I have terrible bowel movements at the best of times.

  • 43 70
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 8:49pm

    ))<>(( back and forth forever

  • 36 58
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 5:36pm

    Oh man; that's terrible

  • 44 75
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 3:15pm

    You wanna know how I got these scars? -Joker

  • 35 60
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 4:11pm

    One negative tho: it's thanksgiving. So you go from eating shit for food to eating WAY too much food = bad situation.

  • 50 92
    Submitted by Anonymous on Nov 20, 09 at 5:20am

    and to get drilled in the ass by your old man again

  • 37 67
    Submitted by Anonymous on Nov 20, 09 at 2:26am

    LOL This is so true!!!

  • 37 67
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 11:30pm

    I've worked with dining halls on purchasing and what you all are describing as stuff to coat it is myths. I once had a student ask me if they add extra calories to the food while he was practically drinking ranch dressing.

  • 28 64
    Submitted by bskatezy on Jan 24, 10 at 1:28am

    Sounds like my feelings on leave after Basic Training.