Have some text gold?

Comments

You must be Logged in to post a comment

  • sooo totally yes.. I will purposely go look at them to reassure myself i can do SOOO much better!!! lol

    Submitted by Anonymous on Dec 11, 09 at 6:47am
  • People who say "whores" and "sluts" really don't know anything. I've only slept with two guys and I regret one of them. Just cause you regret something doesn't make you a whore.

    Submitted by Anonymous on Nov 17, 09 at 6:15pm
  • second and no, i am one of those dudes.

    Submitted by Anonymous on Nov 17, 09 at 8:03am
  • Story of my life right here..

    Submitted by Anonymous on Nov 17, 09 at 8:29pm
  • Deal with it guys. I dont know a single girl who doesnt regret it some percentage of the time. Because a Lot of guys aren't that good and will spend hrs/days/wks convincing you only to dissapoint in 5 awk minutes or less. Women are not whores..... We're just putting up w a lame, badly mannered generation of guys

    Submitted by Anonymous on Nov 17, 09 at 10:38am
  • sadly, yes yes i do.

    Submitted by Anonymous on Nov 18, 09 at 6:10pm
  • Oh man.. YES.. I thought I was alone on this one lol

    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 1:42pm
  • 

    Submitted by Anonymous on Nov 17, 09 at 3:01pm
  • I hate when people try and get all philosophical and wise and shit on here. Stfu 8:17 !

    Submitted by Anonymous on Nov 17, 09 at 8:26am
  • Yes. But then again I also have my "yeah, I totally tapped that" list. :-)

    Submitted by Anonymous on Nov 17, 09 at 1:10pm
  • 10:38: I'm pretty sure that goes both ways. And if you have to blame an entire generation of guys, it sounds like you're trying to get with the wrong guys to begin with. Why would you want to do it with a guy who has to spend weeks convincing you anyway?

    Submitted by Anonymous on Nov 18, 09 at 12:00am
  • Oh yes. Yes i do. WTF was i thinking!

    Submitted by Anonymous on Nov 17, 09 at 10:18am
  • At least I'm not the only one in Alabama who hates my past...

    Submitted by Anonymous on Nov 17, 09 at 8:43am
  • Yep. I think everyone who's had sex with more than a couple people has at least once. It doesn't make you a whore. Everyone gets drunk and stupid eventually, and if you haven't and you're calling every girl who has a"slut" and a "whore", just wait until you do something you regret. Won't be so high and mighty then.

    Submitted by Anonymous on Nov 17, 09 at 8:16pm
  • :) Sweet Home Alabama

    Submitted by Anonymous on Nov 17, 09 at 11:14am
  • lol. Well I POSTED this tfln and I just got out of a committed 8 month relationship. I've slept with 6 guys total and I'm in my 20s. If you think that's too many, this probably isn't the site for you to be monitoring anyway. :) Anyway, thank you for commenting.

    Submitted by amelie on May 8, 10 at 5:06pm
  • Jesus saves 1 corinthians 6:9-11

    Submitted by Anonymous on Nov 17, 09 at 8:23pm
  • Yes, but with girls :(

    Submitted by Anonymous on Nov 17, 09 at 3:52pm
  • Alright shit heads, any chick that's had sex with more than three dudes probably regrets at least one of them. Doesn't mean she's a whore. I swear the more I read these, the more i hate people. Fuck you all, you ignorant pieces of shit.

    Submitted by Anonymous on Nov 17, 09 at 3:43pm
  • No cuz I'm not a fucking Skank.

    Submitted by Anonymous on Dec 17, 09 at 11:04pm
  • oh lord. anyone feel like getting off their pedestal and just laughing? its funny, end of story. and yes, every girl can look through pics and maybe she didnt sleep with him, but will see some guy and think...what the fuck was i thinking. and 816, why the hell would someone ponder some "regret" constantly? i would think that the picture is just one of those little reminders. do you think about every one of your ex girlfriends every minute of every day?

    Submitted by Anonymous on Nov 17, 09 at 11:57pm
  • Not really. Because most chicks aren't dirty skanks like you....or are they?

    Submitted by Anonymous on Nov 17, 09 at 10:14am
  • She's talking about me! I'm so proud.

    Submitted by Anonymous on Nov 17, 09 at 9:39am
  • Lmao oh Yes I really wonder what I was thinking sometimes and then I remember it was the booze

    Submitted by Anonymous on Nov 17, 09 at 9:17am
  • hahaha. yup pretty much every guy i slept w. in college. When u go to school in upstate NY you cant be picky

    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 1:33pm
  • Oh the glory days....

    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 1:01pm
  • Lol I can't hold all forty pics

    Submitted by Anonymous on Nov 17, 09 at 9:01am
  • and these guys probably say the same thing when they look at your facebook. You should feel sorry for THEM, not sorry for yourself

    Submitted by Anonymous on Nov 17, 09 at 8:24am
  • ...noooo...maybeee...............yes :(

    Submitted by Anonymous on Nov 17, 09 at 7:57pm
  • happens to me oftenn haha

    Submitted by Anonymous on Nov 18, 09 at 3:35pm
  • Hey you cunt, you didn't notice them because you were on your knees taking that cock up your tight asshole baby

    Submitted by Anonymous on Nov 17, 09 at 3:01pm
  • chill out! if sleeping with lots of ppl makes you a whore then guys are way bigger whores anyway, so stfu! but the original post was funny!

    Submitted by Anonymous on Nov 18, 09 at 8:33am
  • Definately. And to people who keep calling everyone whores, they could only be looking at pictures of like two different guys. And like you've never made a single mistake. Honestly.

    Submitted by Anonymous on Nov 17, 09 at 6:13pm
  • Guys age well, chicks just get worse. Motivation, girls!

    Submitted by Anonymous on Nov 17, 09 at 7:35pm
  • Most of those guys would say wow she was way too easy!

    Submitted by Anonymous on Nov 17, 09 at 12:55pm
  • YES

    Submitted by Anonymous on Feb 24, 10 at 3:10am
  • Haha....yes. To the guys 10:14 and 10:51, it may be just a few guys! Stop calling everyone whores. But also, there are a few guys that I look back on and think damn, I hooked that:)

    Submitted by Anonymous on Nov 17, 09 at 11:58am
  • The purpose of mistakes is to learn from them, and in this case get a friend who stops you when you're about to make a mistake.

    Submitted by Anonymous on Nov 17, 09 at 8:17am
  • OHHH and I also have the "Oh Yeah" list that also reassures me I can do SOOO much better! lol

    Submitted by Anonymous on Dec 11, 09 at 6:52am
  • and who are you 1:33 I'm from upstate! and, I know EXACTLY what you mean! lol Just tell me the college.. lol

    Submitted by Anonymous on Dec 11, 09 at 6:48am
  • I'm starting to think that the ones who scream 'whore' and 'slut' right off the bat must be towel heads from some over zealous religious country! STFU

    Submitted by Anonymous on Nov 17, 09 at 3:53pm
  • Yeah. Cause your a fucking whore.

    Submitted by Anonymous on Nov 18, 09 at 7:08pm
  • Good stuff. Some I would do it again. Oh and some girls too.

    Submitted by Anonymous on Nov 17, 09 at 8:50pm
  • Unfortunately yes lol

    Submitted by Anonymous on Nov 17, 09 at 8:02am
  • Yep, it has happened a few times. But the "proud list" is longer :)

    Submitted by Anonymous on Nov 18, 09 at 10:00am
  • Can you help me find my wife? -Mankrik

    Submitted by Anonymous on Nov 17, 09 at 10:54am
  • At least you didn't let them perform anal on you. ..... Right?

    Submitted by Anonymous on Nov 17, 09 at 9:54am
  • 1:10, best response ever.

    Submitted by Anonymous on Nov 17, 09 at 1:32pm
  • omg yes fckin hilarious

    Submitted by Anonymous on Nov 17, 09 at 8:11am
  • Yes but then I remember it was High school and that the guys always brought cheap beer, vodka and smokes for a reason.

    Submitted by Anonymous on Nov 17, 09 at 12:15pm