You must be Logged in to post a comment

  • 74 58
    Submitted by Anonymous on Nov 16, 09 at 11:37am

    yep clears the sinuses right out!

  • 61 52
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 12:47am

    12:38 chill out man. why does everyone freak out about the stuff written on here.. this is Texts from LAST NIGHT obviously the person was wasted or whatever if they texted something like that so quit getting your panties in a wad over it

  • 66 65
    Submitted by Anonymous on Nov 16, 09 at 10:14am

    Here's a basic guide to microwaves: If it contains water, it can be microwaved and heated up.

  • 62 60
    Submitted by Anonymous on Nov 16, 09 at 4:00pm

    so is your ball sack but you might not want to microwave it either

  • 70 77
    Submitted by Anonymous on Nov 16, 09 at 12:34pm

    i took a wine class and if you have red wine that you've kept in the refrigerator you can put the whole bottle in the microwave for about 30 seconds to bring it back to room temperature without damaging the taste.

  • 58 56
    Submitted by Anonymous on Nov 16, 09 at 10:48pm

    Left it in the freezer too long ehh? I hope it had a cork cuz if it was the cheapo wine with a screw top the bottle would have exploded! Don't ask me how I know this lol

  • 71 82
    Submitted by Anonymous on Nov 16, 09 at 11:12am

    Ur a tard WTF would u wanna even try?.... Wait nvm this must be Obama

  • 58 63
    Submitted by Anonymous on Nov 16, 09 at 2:04pm

    any reason at all why wine should be above room temp at any time? I think not

  • 57 63
    Submitted by Anonymous on Nov 16, 09 at 11:29am

    @ people saying that you can't: you're fucking ignorants!!!

  • 62 73
    Submitted by Anonymous on Nov 16, 09 at 10:16am

    Everything is microwavable... the real question is, is it a good idea?

  • 67 84
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 1:19pm

    You can microwave it, but if it gets too hot, the alcohol will evaporate.

  • 56 63
    Submitted by Anonymous on Nov 16, 09 at 10:11am

    no! and why would you?

  • 60 74
    Submitted by Anonymous on Nov 16, 09 at 5:49pm

    It sure is especially red wine! My grandpa does it all the time!

  • 56 66
    Submitted by Anonymous on Nov 16, 09 at 10:12am

    i'm sure that it is, why wouldn't it be? what's it gonna do? warm up like anything else...maybe burn if you heat it for too long.

  • 52 64
    Submitted by Anonymous on Nov 16, 09 at 5:03pm

    yes you can. I've done it

  • 57 76
    Submitted by Anonymous on Nov 18, 09 at 8:24am

    Wow. You clowns get worked up about this.

  • 54 73
    Submitted by Anonymous on Nov 16, 09 at 4:36pm

    i've microwaved sake before to make it warm, pretty similar....

  • 54 75
    Submitted by Anonymous on Nov 16, 09 at 10:13am

    wine is definitely microwaveable. all you who say it is not have never tried glühwein

  • 49 69
    Submitted by Anonymous on Nov 16, 09 at 10:17am

    Fucking gross, wine abuse. I should stick a fork in your tits.

  • 55 84
    Submitted by Anonymous on Nov 17, 09 at 12:38am

    WTF! What is the matter with you!? Microwaved wine!? Look, if you're stupid enough to ask the question , then go ahead and do it 'cause you bought shit wine to drink. Nobody with any respect for wine would even ask the question. Nobody microwaves good wine, and nobody let's good wine get cold enough to consider asking the question!

  • 56 87
    Submitted by Anonymous on Nov 17, 09 at 7:43am

    Hot wine with berries is the best. It's called glü wine in Germany :)

  • 43 61
    Submitted by Anonymous on Nov 16, 09 at 11:28am

    add some cinammon and clover and you got a nice glühwein, that's what people drink in wintertime in germany, switzerland and such... good shit ;-)

  • 51 86
    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 4:12pm

    Glüh wine is awesome, especially in the winter =)

  • 49 83
    Submitted by Anonymous on Nov 16, 09 at 3:24pm

    Hey, we don't take kindly to those microwavin wine!! Skeeter