You must be Logged in to post a comment

  • 89 75
    Submitted by Anonymous on Nov 14, 09 at 5:01pm

    I just ate myself out. -Taylor Swift

  • 92 82
    Submitted by Anonymous on Nov 14, 09 at 2:40pm

    Charles Ruthefford says it's called Isnort, you pitiful group of derilicts

  • 90 80
    Submitted by Anonymous on Nov 14, 09 at 2:04pm

    yeah..there was a post almost exactly like this on lamebook. Lame

  • 85 74
    Submitted by Anonymous on Nov 14, 09 at 3:46pm

    Doing a line of coke while iTunes is playing is the only way to get the iPhone to multitask

  • 88 86
    Submitted by Anonymous on Nov 14, 09 at 3:46pm

    Doing a line of coke while iTunes is playing is the only way to get the iPhone to multitask

  • 82 86
    Submitted by Anonymous on Nov 14, 09 at 9:38pm

    why do so many people do coke now?? wtf is wrong with you people. I hope you all die

  • 76 78
    Submitted by Anonymous on Nov 14, 09 at 2:07pm

    anyone know what that app is called?

  • 78 84
    Submitted by Anonymous on Nov 14, 09 at 2:14pm

    Ahhhhhhhh! It's times like this I wish I still did drugs. <3

  • 77 85
    Submitted by Anonymous on Nov 15, 09 at 12:18am

    Have fun fucking up your lives, idiots.

  • 70 74
    Submitted by Anonymous on Nov 14, 09 at 10:18pm

    That is a waste of an iPhone. I'll wait until you're strung out, then offer $50 for your phone so you can buy more useless powder. You just might be desperate enough to take it.

  • 76 88
    Submitted by Anonymous on Nov 15, 09 at 7:04pm

    me and my friends do this in the club but we take it up a notch by using the scale app and measuring how much coke or k we are actually blowing!

  • 71 79
    Submitted by Anonymous on Nov 14, 09 at 6:12pm

    isnort. its a funny gag app. gets very boring after a while. but yes, i agree that he probably wasn't using this app, just the screen. anyway ditto on the tfln mods needing to pay more attention

  • 80 97
    Submitted by Anonymous on Nov 14, 09 at 3:30pm

    Oh yay! I do coke! I'm so cool! I'm gonna fuck up my nose and my life! I'm so awesome! Get a life people!!!!

  • 72 84
    Submitted by Anonymous on Nov 14, 09 at 2:28pm

    I want jeff dead. I will pay $20.

  • 74 90
    Submitted by Anonymous on Nov 15, 09 at 9:08am

    Never thought about that. Thanks man

  • 72 87
    Submitted by Anonymous on Nov 14, 09 at 5:13pm

    Fuck cocaine! It's all about marijuana!

  • 65 74
    Submitted by Anonymous on Feb 3, 10 at 8:53pm

    FUCK to the YOU my brother, it nevvveeeerrrr wears off, there are two things that I love, life and my iPhone so please don't take the fun out of it I'm begging u I love it too much

  • 67 78
    Submitted by Anonymous on Nov 14, 09 at 4:27pm

    Lol 3:30 is a sad poor loser who can't even afford weed :3

  • 62 69
    Submitted by Anonymous on Nov 16, 09 at 1:12pm

    No 3:30 gets to not work cause my Hubby brings home 6 digits a year!! If I want it I can afford it dumb ass!!! I just have better things to spend my money on and a he'll of a lot more to show for it losers! ;-)

  • 65 75
    Submitted by Anonymous on Nov 15, 09 at 1:33am

    Sum drugs r good though my mom said

  • 67 81
    Submitted by Anonymous on Nov 14, 09 at 8:52pm

    hipster run0ff totes got this 1 1st.

  • 62 71
    Submitted by Anonymous on Nov 14, 09 at 8:12pm

    You are really cool bc you do drugs. Score

  • 66 80
    Submitted by Anonymous on Nov 15, 09 at 12:03am

    Cokeheads are weak, freebasing/ crack is even weaker, weed is sick but not enough, opiates are where it's at ppl. Srsly no one likes ppl who are all tweaked out

  • 51 51
    Submitted by 987(:3 on Oct 25, 10 at 10:54pm

    that would be posted from the 586...

  • 62 73
    Submitted by Anonymous on Nov 14, 09 at 4:33pm

    Haha..a lot of judging in this reply

  • Submitted by Anonymous on Nov 14, 09 at 4:10pm

    My favorite app is the drug trafficking calculator

  • 66 83
    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 12:40pm

    Omgomgomg genius. I would never have considered this!!! WTF GENIUS

  • 70 91
    Submitted by Anonymous on Nov 14, 09 at 3:59pm

    Done this and it works great

  • 65 82
    Submitted by Anonymous on Nov 15, 09 at 9:51am

    In soviet russia, coke snorts you!

  • 71 95
    Submitted by Anonymous on Nov 14, 09 at 3:22pm

    Oh my god! FTW!!!! I do this all the time. it's so damn perfect. love the op. innovators for sure.

  • 66 86
    Submitted by Anonymous on Nov 16, 09 at 11:17am

    coke= baby powder ;meth=serious problem so.. joy me up when yer ready fer the big league cuz that baby powder is little kid shit lol

  • 63 81
    Submitted by Anonymous on Nov 14, 09 at 10:48pm

    fake....from lamebook

  • 65 86
    Submitted by Anonymous on Nov 14, 09 at 5:06pm

    I've totally done that too!

  • 69 94
    Submitted by Anonymous on Nov 14, 09 at 4:55pm

    Your wasting the coke if you sucking it up your nose. Get a spoon a lighter and a seringe and do it for fuck sakes. PS. Let me know when you want to trade it for a rock

  • 71 98
    Submitted by Anonymous on Nov 14, 09 at 4:28pm

    I fucking hate all you druggies. You're all pathetic. Way to fuck up your lives.

  • 60 76
    Submitted by Anonymous on Nov 14, 09 at 2:01pm

    Hahah this is kind of funny.... Anyway, let the iPhone bashing begin....

  • 67 92
    Submitted by Anonymous on Nov 15, 09 at 12:15am

    Bahahaa 6:33...agreed

  • 62 82
    Submitted by Anonymous on Nov 14, 09 at 6:33pm

    Dr. Pepper is better

  • 68 94
    Submitted by Anonymous on Nov 14, 09 at 3:05pm

    Oh, I get it! It's funny because the iPhone isn't men for a coke tray! It's ment for entertainment! -Jeff

  • 65 89
    Submitted by Anonymous on Nov 14, 09 at 10:26pm

    I love you 3:30, 4:28 and 4:30 we think alike

  • 63 86
    Submitted by Anonymous on Nov 15, 09 at 10:05am

    No, 4:27, he or she is obviously just smarter than you and knows there are much better things to spend money on. Maybe you're accusing someone else of your own little problem, hm?

  • 64 89
    Submitted by Anonymous on Nov 14, 09 at 2:15pm

    2:07 I'm pretty sure it's not an actual app. OP is just using the black screen.

  • 63 88
    Submitted by Anonymous on Nov 23, 09 at 9:27pm

    Love this. I've done this.. : ) All you people saying "the drug i do is better than your drug".... really?

  • 58 79
    Submitted by Anonymous on Nov 14, 09 at 11:52pm

    wtf is this lamebook shit

  • 60 83
    Submitted by Anonymous on Nov 14, 09 at 2:04pm

    @2:04................Dammit. Be me to it.

  • 57 78
    Submitted by Anonymous on Nov 15, 09 at 3:33am

    Hope you move onto rock and start suckin dicks for dimes, you fuckin loser

  • 59 83
    Submitted by Anonymous on Nov 14, 09 at 10:35pm

    Brilliant! Gonna call the pony express just to try the new app out!

  • 61 87
    Submitted by Anonymous on Nov 14, 09 at 7:02pm

    Look at me! Aren't I cool? I do drugs! Look at me!

  • 59 83
    Submitted by Anonymous on Nov 14, 09 at 5:18pm

    tfln moderators should get a sense of humor and follow other sites/watch tv so this dumb shit doesn't get through. do the people who post this shit feel special?

  • 64 94
    Submitted by Anonymous on Nov 14, 09 at 4:30pm

    Drugs and alcohol don't make you cool, cunt.

  • 61 88
    Submitted by Anonymous on Nov 14, 09 at 3:43pm

    Learn to spell Jeff, its MEANT you fucking retard

  • 59 85
    Submitted by Anonymous on Nov 14, 09 at 8:16pm

    haha this is sooo true

  • 56 81
    Submitted by Anonymous on Nov 15, 09 at 3:44am

    this was funnier when read on Lamebook... 3 days ago...

  • 57 83
    Submitted by Anonymous on Nov 15, 09 at 1:55am

    Ok, don't kill me but I have to ask what all the Charles Ruthefford stuff is about...???

  • Submitted by Anonymous on Nov 14, 09 at 3:12pm

    Coke is a lame drug weed is better

  • 57 85
    Submitted by Anonymous on Nov 15, 09 at 12:08pm

    Way to stay classy Michigan.

  • 59 89
    Submitted by Anonymous on Nov 14, 09 at 2:14pm

    I've used that app before too

  • 56 84
    Submitted by Anonymous on Nov 15, 09 at 3:23am

    Ya but don't touch it with your nose when You snort cuz the it might start blaring music or some shit and then you'll sneeze out of surprise or some shit them you'll ruin your perfect line of $80 coke..... Or some shit.

  • 60 92
    Submitted by Anonymous on Nov 15, 09 at 12:57am

    drugs are bad mmmmmkay

  • 58 88
    Submitted by Anonymous on Nov 14, 09 at 9:11pm

    Cool I'm gonna go try it right now!!

  • 59 90
    Submitted by Anonymous on Nov 14, 09 at 8:10pm

    Replace coke tray with weed scale/Joint rolling surface/break up surface. Then it's righ on

  • 49 72
    Submitted by Anonymous on Mar 26, 10 at 7:20pm

    it gets in the speaker though :(

  • 62 98
    Submitted by Anonymous on Nov 15, 09 at 11:43pm

    coke = gross and stupid

  • 54 82
    Submitted by Anonymous on Nov 14, 09 at 2:45pm

    stupid. sooooooooo basically TFLN and lamebook are the same site now? How about the moderators check lamebook before letting almost identical "texts" on the site.

  • Submitted by Anonymous on Nov 14, 09 at 9:11pm

    They should make a app that's a scale for weed but I don't know thow they'd do it

  • Submitted by Anonymous on Nov 16, 09 at 9:50am

    Did this numerous amount of time def the most handy mirror ever!!!!!'

  • 61 98
    Submitted by Anonymous on Nov 14, 09 at 3:37pm

    aye fuck you 3:30, just because you struggle to afford weed doesn't mean you can get mad ;)

  • 57 91
    Submitted by Anonymous on Nov 15, 09 at 4:30pm

    People who do drugs are Societies rejects :)

  • 54 86
    Submitted by Anonymous on Nov 16, 09 at 7:18pm

    Not sensitive just smarter people. I just don't get you people acting like you're in a cool club because you do blow! Is that really a thing to be proud of?? My kids are what I'm proud of.

  • 53 86
    Submitted by Anonymous on Nov 15, 09 at 7:04pm

    @ 4:30 what about the millions of americans prescribed to xanex? do they count as social rejects?

  • 50 80
    Submitted by Anonymous on Nov 14, 09 at 10:34pm

    Pills,coke, crank it works and is def the favorite app

  • Submitted by Anonymous on Nov 14, 09 at 3:11pm

    You wanna know how I got these scars? -Joker

  • 56 98
    Submitted by Anonymous on Nov 25, 09 at 2:56am

    cant fuck with that coke from d town wasssupppp

  • Submitted by Anonymous on Nov 14, 09 at 2:42pm

    iPhones are 4 losers

  • 34 65
    Submitted by belllisa6 on Aug 15, 10 at 5:53am

    Only downfall is u have to replace screen protecter more often!

  • 48 93
    Submitted by devilbliss on Mar 5, 10 at 4:38am

    Wow I can't believe I just wasted 90 seconds reading comments on this....who are any of you to judge good or bad really not your life so don't worry about it

  • 48 96
    Submitted by Anonymous on Nov 14, 09 at 8:51pm

    I worry for the human race....

  • 36 78
    Submitted by pdpotman420 on Jun 15, 10 at 3:17am

    I've done that many many times was on a three day coke binge next two days were spent getting it out of the cracks