Have some text gold?

Comments

You must be Logged in to post a comment

  • @12:45 yea dude, they looked like osama bin ladens beard

    Submitted by Anonymous on Nov 2, 09 at 1:02pm
  • man, the texts from halloween have been so funny. can't wait until it's christmas.

    Submitted by Anonymous on Nov 3, 09 at 1:29am
  • Oh gross... Did you see that guy's balls?

    Submitted by Anonymous on Nov 2, 09 at 12:45pm
  • Jeff ufucked up leaving ur name u will b the star of this feed but not in a good way lol.

    Submitted by Anonymous on Nov 30, 09 at 8:11pm
  • Its called Wally in some countries. Just to make sure everyone knows who Waldo is.

    Submitted by Anonymous on Nov 2, 09 at 8:40pm
  • Thank you whoever posted this. You've proven to me that my 99c hasn't gone to waste...

    Submitted by Anonymous on Nov 2, 09 at 2:10pm
  • Just as I thought TFLN was going downhill, this has restored my faith. Thank you!

    Submitted by Anonymous on Nov 2, 09 at 1:14pm
  • Thanks for your input, Soulja Boy. @1:07

    Submitted by Anonymous on Nov 2, 09 at 1:59pm
  • Lol good one. 626 in the house !! Pasadena Los Angeles county reppin!!!

    Submitted by Anonymous on Nov 5, 09 at 12:28am
  • LMAO....thats great! -muddle in the middle

    Submitted by Anonymous on Nov 2, 09 at 1:08pm
  • 1) Jeff is a piece of shit 2) I found a waldo who was lost at UPenn named Riley and fucked him rocked my world

    Submitted by Anonymous on Nov 9, 09 at 11:32am
  • This just restored my faith in this app.

    Submitted by Anonymous on Nov 2, 09 at 5:22pm
  • 626, that could have been me. I was waldo and I had absolutely no idea where I was

    Submitted by Anonymous on Nov 2, 09 at 3:51pm
  • Awesome and you didn't even have to find him.

    Submitted by Anonymous on Nov 2, 09 at 8:06pm
  • This actually just made my day! Hahaha

    Submitted by Anonymous on Nov 2, 09 at 12:29pm
  • My god... I just made a mistake by posting twice.. I apologize. -Jeff

    Submitted by Anonymous on Nov 3, 09 at 1:14am
  • Hahahahahaha FAVORITE!

    Submitted by Anonymous on Nov 3, 09 at 2:40pm
  • Best recent text on here. Thank you.

    Submitted by Anonymous on Nov 2, 09 at 10:04pm
  • Did he have a bowl or a joint n his hand lmao

    Submitted by Anonymous on Nov 30, 09 at 8:09pm
  • This text is clutch.

    Submitted by Anonymous on Nov 3, 09 at 12:08am
  • Oh I get it! It's funny because the books where's Waldo was when you has to find him because he was lost! And this real Waldo was lost as well! -Jeff

    Submitted by Anonymous on Nov 2, 09 at 12:32pm
  • Oh I get it! It's as if Waldo, who is generally the subject of search and find books, is lost himself! -Jeff

    Submitted by Anonymous on Nov 3, 09 at 1:12am
  • You wanna know how I got these scars? -Joker

    Submitted by Anonymous on Nov 2, 09 at 12:27pm
  • I really liked this haha :P

    Submitted by jrunner on Apr 4, 12 at 7:46pm