You must be Logged in to post a comment

  • 47 27
    Submitted by Anonymous on Jul 8, 09 at 5:13pm

    No rainbow is just like no homo...hahaha

  • 43 32
    Submitted by Anonymous on Jul 8, 09 at 5:33pm

    I had to google "pruno"... That's gross. You want a drink that bad, you can always get some Mad Dog.

  • 41 34
    Submitted by Anonymous on Jul 8, 09 at 10:35pm

    I think I was talking to this person last night! I was talking to a friend about Pruno!

  • 39 35
    Submitted by Anonymous on Jul 8, 09 at 1:37pm

    how exactly is it made??? lmao so sick

  • 39 37
    Submitted by Anonymous on Jul 8, 09 at 2:07pm

    floor and eggs sounds great

  • 35 29
    Submitted by Anonymous on Jul 8, 09 at 1:55pm

    OP is probably underage and can't get anyone to buy for him

  • 40 39
    Submitted by Anonymous on Jul 8, 09 at 1:14pm

    DONT DRINK THAT STUFF, I DID WHEN I WAS IN PRISON AND THE NEXT MORNING MY BUTT WAS REALLY SORE

  • 34 28
    Submitted by Anonymous on Jul 8, 09 at 3:31pm

    1:47 alcohol does not ferment. it is one of the byproducts of yeast metabolizing sugar.

  • 38 36
    Submitted by Anonymous on Jul 8, 09 at 1:47pm

    1:01 is right. Alcohol has to ferment first before it'll do anything. By the time it was fermented, the OP would hopefully have enough money saved up from turning tricks that they could buy a box of Franzia. Stupid and alcoholic, god I love this country.

  • 31 27
    Submitted by Anonymous on Jul 8, 09 at 4:37pm

    Lol. No rainbow? Is that like "no homo"?

  • 38 41
    Submitted by Anonymous on Jul 8, 09 at 1:54pm

    just drink some mouthwash, it tastes just like peppermint schnaps...

  • 33 33
    Submitted by Anonymous on Jul 8, 09 at 2:06pm

    yes AA would be a good step but i mean all of you seem like you are speaking from experience. Do not drink the blue listerine,,,,try brown

  • 31 30
    Submitted by Anonymous on Jul 8, 09 at 2:08pm

    someone just puked on me. on my lap. F

  • 34 37
    Submitted by Anonymous on Jul 8, 09 at 2:08pm

    1:58- FLOOR and eggs? haha are you retarded?

  • 32 36
    Submitted by Anonymous on Jul 8, 09 at 1:06pm

    lmao. that's awesome. i heard that shit is foull.

  • 34 40
    Submitted by Anonymous on Jul 8, 09 at 1:01pm

    it takes a good week to 10 days for it to be finished

  • 42 57
    Submitted by Anonymous on Aug 22, 09 at 11:13pm

    Pruno or buck, is made from bread and fruit, usually canned like peaches, tomatoes, corn or other produce and sugar, the live yeast from the bread ferments the fruit and creates alcohol. Also for a quick fix, you can add salt to purell to bring out the alcohol, rubbing alcohol(for real, don't drink that shit);

  • 31 35
    Submitted by Anonymous on Jul 8, 09 at 1:58pm

    stupid mofo's it's not like you mix floor and eggs and get pruno you have to ferment it and maybe if you need to drink that bad you should consider AA.

  • 37 48
    Submitted by Anonymous on Jul 8, 09 at 6:50pm

    haha i've done that

  • 29 33
    Submitted by Anonymous on Jul 8, 09 at 1:58pm

    dude pruno has mold and shit floating in it and you can't filter it all out and apparently it tastes like vomit and shit got together and made furious babies.

  • 31 38
    Submitted by Anonymous on Jul 8, 09 at 2:31pm

    i need a drink. hook me up. i'm not proud.

  • 35 48
    Submitted by Anonymous on Jul 8, 09 at 4:13pm

    no rainbow, but i drank it in prison, and it made inmate relations easier

  • 31 46
    Submitted by Anonymous on Jul 8, 09 at 8:55pm

    "no rainbow" is the best part of this exchange (text included).

  • 30 44
    Submitted by Anonymous on Jul 8, 09 at 4:06pm

    Yeah... we used to make pruno in work release. As long as you have it in something clean it doesn't always mold. Plus since we got to get out to go to work, we actually bought real yeast. It wasn't all that bad but it does get you fucked up

  • 29 44
    Submitted by Anonymous on Jul 8, 09 at 1:07pm

    can you get some beer at the store?

  • 30 48
    Submitted by Anonymous on Jul 8, 09 at 4:38pm

    ill give you something to drink

  • 31 51
    Submitted by Anonymous on Jul 11, 09 at 5:49am

    Wow. Way to represent, Capital Region!

  • 31 52
    Submitted by Anonymous on Jul 8, 09 at 2:12pm

    thats good training 2:08

  • 26 43
    Submitted by Anonymous on Jul 8, 09 at 8:15pm

    it's funny how ya'll take everything so seriously, you they're just being funny with their friends right?