Have some text gold?

Comments

You must be Logged in to post a comment

  • hahaha i know the first person's comment is funnier than this fuckin text by far lmao

    Submitted by Anonymous on May 12, 09 at 5:31pm
  • Oh, you said put on the CONDOM. Condom. Right. Sorry about the mix-up.

    Submitted by Anonymous on May 12, 09 at 6:05pm
  • Psh you should have covered yourself in ketchup and made a sandwich

    Submitted by Anonymous on May 12, 09 at 4:34pm
  • You didn't let him poupon you?

    Submitted by Anonymous on May 12, 09 at 4:27pm
  • LMAO---I luv the 1st persons comment. Where do you guys come up with this stuff?! HAHA

    Submitted by Anonymous on May 12, 09 at 4:39pm
  • Ok so a guy walks into a kitchen. In what world does he look in the fridge and say, "ooooh, mustard. Thats sexy."

    Submitted by Anonymous on May 29, 09 at 7:34pm
  • Only in Connecticut. Damn.

    Submitted by Anonymous on May 13, 09 at 1:29am
  • agreed. i gotta get outta this state. mustard? what is wrong with guys?

    Submitted by Anonymous on May 28, 09 at 10:28am
  • Haha this would be someone in Connecticut

    Submitted by Anonymous on May 25, 09 at 10:56pm
  • You LEFT? Well, that's just a waste. There are starving children in Africa who would gladly have licked your boyfriend. Ugh!

    Submitted by Anonymous on May 13, 09 at 3:59am
  • hahahaaaaaa

    Submitted by chuckdouglas on Mar 4, 10 at 6:46pm
  • Wouldn't mustard burn his more tender regions?

    Submitted by Anonymous on Oct 23, 09 at 2:08pm
  • This is why I do not hook up with guys from my state lol.

    Submitted by Anonymous on Aug 1, 09 at 7:40pm
  • HAHAAH the first person's comment was awesome

    Submitted by Anonymous on May 13, 09 at 11:53am
  • this is how connecticut does it!

    Submitted by Anonymous on Dec 6, 10 at 9:11pm